درخواست عجیب اسکی بازان از آقای وزیر!

۲۲م دیماه ،

برخی اسکی‌بازان با ملاحظه وزیر ورزش از وی درخواست عجیبی داشتند.

ممتازنیوز: محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در پیست بین‌المللی دربندسر حاضر شد تا اولین دستگاه برف‌ساز که به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی در این پیست راه‌اندازی شده است را افتتاح کند. در این مراسم، ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی، ساکی زاده، معاون وزیر و مدیر کل استان تهران حضور داشتند.

*با وجود سردی هوا و بارش برف، اسکی‌بازان از این مراسم استقبال خوبی به عمل آوردند.

*سردی بیش از حد هوا و بارش برف شدید سبب شده بود تا در برگزاری مراسم، اشکالات اندکی به وجود بیاید.

*سیدحمید سجادی، معاون وزیر نیز در دقایق پایانی مراسم، خود را به پیست دربندسر رسانده و در ابتدای ورود، با مسئولان و وزیر ورزش به احوالپرسی پرداخت.

*حضور کودکان اسکی باز با لباس‌های متحدالشکل در پیست مبتدی که برای خوش‌آمدگویی به وزیر آمده بودند، از نکات قابل توجه بود.

*بنرهای خوش‌آمد و خیرمقدم بسیاری به منظور ورود مسئولان سیاسی و ورزش کشور، استان تهران و هیئت شمیرانات در مناطق مختلف پیست به چشم می‌خورد که این موضوع تلاش و کوشش مستمر روابط عمومی فدراسیون اسکی را به خوبی نشان می‌داد.

*دستگاه برف‌ساز حدود ۱۰ دقیقه‌ای پس از اینکه وزیر دکمه استارت را زد، حضار را معطل کرد تا سرانجام با ساخت و بارش برف مصنوعی، فضای شاد و مفرحی را به وجود آورد. پس از به کار افتادن دستگاه برف ساز، بین حاضرین شیرینی پخش شد.

*عیسی ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون به همراه سایر مقامات فدراسیون در سرتاسر پیست، وزیر را همراهی کرده و توضیحات لازم را به وی ارائه می‌کردند.

*عباسی در حالی در هتل دربندسر در قله این پیست حضور یافت که سرمای هوا به ۲۰ تا ۳۰ درجه زیر صفر رسیده و باد و بوران شدیدی می‌وزید.

*ملی‌پوشان اسکی ایران نیز در پیست اسکی دربندسر حضور داشتند اما به سبب ازدحام جمعیت و شلوغی پیست، موفق به دیدار خصوصی با وزیر ورزش نشدند.

*اسکی‌بازانی که در پیست اسکی دربندسر به این رشته مفرح مشغول بودند، با ملاحظه وزیر با وی به درددل پرداخته و مشکلات خود را عنوان می‌کردند. در هتل دربندسر نیز بعضی اسکی‌بازان درخواست جالبی از وزیر داشتند؛ آنها از عباسی می‌خواستند تا بودجه باشگاه استقلال فراموش نشده و به این تیم پرداخت شود!

*چند تن از کارمندان و مسئولان پیست نیز با دیدن عباسی از وی درخواست مساعدت‌ داشتند.

*یک پلیس اسکی‌باز که بیش از ۸ سال است در پیست اسکی دربندسر فعالیت می‌کند، از عدم توجه نیروی انتظامی و مسئولان ذیربط به وضعیت وی گله کرده و در این خصوص مشکلاتش را با خبرنگار فارس مطرح کرد. وی سال قبل در مسابقات ناجا به عنوان قهرمانی رسیده بود.

*در پایان مراسم، نژاد فلاح، مدیرکل ورزش استان تهران در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. وی در خصوص فعالیت‌های ورزش استان تهران و همچنین مشکلات مربوط به این بخش صحبت‌هایی را عنوان کرد. نژادفلاح همچنین در مورد عدم ثبات مدیریت در ورزش تهران و آفت‌های این موضوع به صحبت پرداخت.

امیرحسین پیروانی که مدیرکلی ورزش شهرستان شمیرانات را برعهده دارد نیز در این نشست نژادفلاح را همراهی می‌کرد.

*حب درویش، رکورددار روپایی‌زدن جهان نیز با حضور در پیست برای حضار به اجرای برنامه پرداخت.

فارس

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.