درخواست عریقات از جامعه بین المللی برای توقف تجاوزات صهیونیستی

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۵:۲۵:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین الملل خواست که برای توقف جنایت های این رژیم علیه ملت فلسطین وارد عمل شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، ” صائب عریقات ” عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) امروز در حاشیه دیدار با ” روبرت سیری ” هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه و ” ماوتیسیو مساری ” نماینده ایتالیا در روند صلح خاورمیانه ، در جمع خبرنگاران از جامعه بین الملل خواست برای توقف تجاوزات رژیم اسرائیل علیه فلسطینی ها از جمله برخوردهای نادرست با اسرای فلسطینی و توقف سیاست شهرک سازی در مناطق فلسطینی وارد عمل شود.
به گزارش خبرگزاری ” قدس پرس ” ، عریقات گفت تصمیم کابینه رژیم اسرائیل برای ساخت سه هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست در شهرک جیلو در قدس شرقی اشغالی در راستای ادامه سیاست گسترش شهرک سازی و تقویت اشغالگری این رژیم صورت می گیرد.
عریقات توقف تعامل با اسرائیل از سوی جامعه بین الملل و دولت امریکا را خواستار شد و گفت این رژیم باید به علت نقض قوانین و مقررات بین المللی و جنایت علیه فلسطینی ها بازخواست و مجازت شود.
وی بر حق قانونی و طبیعی فلسطین درعضویت در سازمان ملل از طریق شورای امنیت و مجمع عمومی تاکید کرد.
عریقات همچنین از جامعه بین الملل خواست برای نجات جان ” محمود السرسک ” اسیر فلسطینی که از ۸۸ روز پیش در زندان های رژیم صهیونیستی دراعتصاب غذا به سر می برد ، وارد عمل شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۷۲۵۲۷۱۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.