درخواست فعالان دانشجویی برای محاکمه سران فتنه/اعلام خطر به غرب برای جلوگیری از فرصت سوزی‌

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

مصطفی‌پور: غربی‌ها مراقب باشند فرصت‌های پیش‌آمده در توافق‌نامه هسته‌ای را نسوزانند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: رفتار غربی‌ها فرصت‌های پیش آمده برای رسیدن به توافق در موضوع هسته‌ای و مسئله سوریه را به نوعی می‌سوزاند.

شمسایی: دادگاه‌ سران فتنه به صورت نمادین در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه در جریان انتخابات ۸۸ بزرگ‌ترین حق شهروندی مردم توسط جریان فتنه‌گر نادیده گرفته شد و حقوق شهروندی مردم نقض شد، گفت: بسیج دانشجویی سعی می‌کند در “۹ دی” امسال با برگزاری دادگاه‌های حقوقی نمادین در دانشگاه‌ها مبانی حقوقی محاکمه سران فتنه را برای مردم تبیین کند.

عسگری: تبیین حماسه “۹ دی” از رشد تزویر در جامعه جلوگیری می‌کند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه تبیین و شفاف‌سازی درباره ۹ دی امری است که اگر به خوبی صورت نگیرد باعث افزایش تزویر در جامعه می‌شود، گفت: مردم با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستادگی می‌کنند.

بیانیه/اگر از فتنه ۸۸ حساسیت‌زدایی شود در آینده به فتنه بزرگتری مبتلا خواهیم شد

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان آمده است: اکنون که برخی جریان‌ها برای تطهیر و رفع حصر سران فتنه تلاش می کنند، کسانی که با سوء استفاده از تغییرات سیاسی و رافت اسلامی در حق سران فتنه، شعار رفع حصر سران فتنه را به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح می کنند، همان تجدید نظر خواهانی هستند، که دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب بزرگ ملت ایران به سمت آمریکا بودند، لذا تاکید می‌کنیم اگر از فتنه ۸۸، حساسیت زدایی شود، در آینده به فتنه‌های بزرگتری مبتلا خواهیم شد.

یادداشت/ وجه تمایز رخدادهای سال ۵۸ با۸۸

علی جاوید صباغیان در یادداشت خود با بیان اینکه مهم‌ترین وجه تمایز بین رخداد سال ۵۸ و سال ۸۸ تفاوت نقش خواص و عوام است می‌نویسد: ۹ دی بازهم شکست برای اردوگاه دشمنی بود که در بسیاری از مواقع در برنامه ریزی‏‌های دشمنانه خود، حضور مردم را پیش بینی نمی‏‌کند.

بیانیه/ اگر نبود رأفت اسلامی حکم سران فتنه چوبه دار بود

در بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های استان اصفهان به مناسبت ۹ دی تاکید شد: اگر نبود رافت نظام اسلامی، می‌بایست سران‌فتنه که بنا به اصول اسلامی، مفسدین فی‌الارض و حکمشان چوبه دار باشد.

یادداشت/ توصیه‌هایی برای فتنه‌گران

دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، در یادداشت خود به توصیه‌هایی برای حامیان فتنه و فتنه‌گران پرداخته است.

عباسی‌مهر: “۹دی” روز شکست اندیشه سکولار در تقابل با روح مذهبی ملت ایران بود

یک فعال اسبق دانشجویی با بیان اینکه اینکه “۹ دی” تقابل اندیشه‌های دینی و مذهبی مردم با مبانی جریان‌های سکولار بود، گفت: با خلق حماسه “۹ دی” دشمنان متوجه شدند که میزان برداشت آن‌ها از پایبندی به اصول در مردم ایران بر خلاف میزان کاشت عقاید پوچ توسط آن‌ها در فکر و اندیشه این مردم بوده است.

یادداشت/ “۹ دی” عرصه شکوفایی بصیرت

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج طی یادداشتی حماسه “نه دی” را شاخصی برای تمامی گروه‌ها و اقشار اعم از سیاسیون، اهالی فرهنگ و سیاست گذاران عنوان کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.