درخواست قاضی‌پور برای قرائت شکایتش از بانک مرکزی و رئیس‌جمهور سابق

فروردین ۱۴۰۳

نماینده مردم ارومیه از رئیس‌ جلسه علنی مجلس خواست که شکایتش از بانک مرکزی و رئیس‌جمهور سابق را در صحن علنی مجلس قرائت کند.

نماینده مردم ارومیه از رئیس‌ جلسه علنی مجلس خواست که شکایتش از بانک مرکزی و رئیس‌جمهور سابق را در صحن علنی مجلس قرائت کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۷ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان گفت: بنده از بانک مرکزی و رئیس دولت دهم شکایت داشته‌ام که در نوبت قرائت است اما قرائت نمی‌شود.

وی از حجت‌‌الاسلام ابوترابی فرد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت خواست که شکایت او از بانک مرکزی و احمدی نژاد را در صحن علنی قرائت کنند.

قاضی‌پور در ادامه در واکنش به اظهارات رسایی که بر حق پاسخگویی نهادهای متهم شده در گزارش اتفاق ۲۲ بهمن تاکید کرده بود، گفت: در پاسخ به آقای رسایی باید بگویم گروهی از دانشجویان وقتی ریختند جلوی مجلس چه کسی از آنها دفاع کرد؟ اگر آن روز آن توطئه را در نطفه خفه می‌کردیم کار به اینجا نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در پاسخ به نماینده مردم ارومیه گفت: قسمت اول تذکر شما تذکر نداشت چراکه ما باید دستور جلسه را دنبال کنیم و دربارهٔ قسمت دوم نیز باید بگویم جناب آقای رسایی تذکری دادند و بنده پاسخ دادم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.