درخواست مذاکره غربی‌ها پشتوانه منطقی ندارد

فروردین ۱۴۰۳

بندایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

“مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی” با تاکید بر اینکه سیاست غرب همواره منافع صهیونیست را تأمین کرده، گفت: دولتمردان آمریکایی برای نشستن بر سر میز مذاکره با ایران هیچ منطقی را دنبال نمی‌کنند.

اسحاق بندایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران سیاست دولتمردان آمریکایی مبنی بر طرح گفتگوی مستقیم با ایران را با توجه به تصویب تحریم‌های جدید متناقض دانست و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری سیاست دولتمردان آمریکایی را یک پنجه چدنی با روکش مخملی تعبیر کرده‌اند، امروز نیز ما شاهد اجرای این سیاست دوگانه از سوی آن‌ها هستیم.

این فعال دانشجویی سابقه سیاست‌های دوگانه آمریکا علیه ایران را طولانی خواند و افزود: طی۳۴ سال قبل غرب هر اقدامی را علیه ملت ایران به کار برده تا ضربه‌ای به روند رو به جلوی انقلاب اسلامی وارد کند، اما بصیرت و دشمن‌شناسی مردم شریف ایران همیشه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

بندایی با تاکید بر اینکه سیاست غرب همواره منافع صهیونیستها را تأمین کرده، تصریح کرد: سیاست حمایت از رژیم صهیونیستی با سیاست‌ حمایتی جمهوری اسلامی از مظلومان و ستمدیدگان دنیا در تناقض است و مسلما هیچ‌گاه دولتمردان آمریکایی نخواسته‌اند با منطق بر سر میز مذاکره با ایران بنشینند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رفتار دولت آمریکا را فرار رو به جلو و نوعی ژست تبلیغاتی خواند و بیان داشت: آن‌ها در هر زمانی ادعای صلح طلبی و گفتگو با جمهوری اسلامی را داشته‌اند اما طی سال‌ها با تغییر رئیس جمهورهای آمریکایی سیاست آنها هیچ تفاوتی نکرده و هنوز با منطق استعماری به ملت ایران نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.