درخواست پله از فوتبال دوستان برزیلی

۲۲خردادماه،

مهاجم اسطوره ای برزیل از مردم کشورش خواست تا با رفتاری مناسب خاطره ای خوب از جام کنفدراسیون ها باقی بگذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، پله از هواداران برزیلی خواسته تا جوی دوستانه برای برگزاری دیدارهای جام کنفدراسیون ها برقرار کنند تا این کشور بتواند با خاطره ای خوش از این جام، برای جام جهانی ۲۰۲۴ در برزیل آمادگی لازم را پیدا کنند.

وی در این رابطه گفت: خواسته ای از مردم برزیل دارم . از آن هایی که عاشق فوتبال می باشند می خواهم تا به این دوره ی آمادگی قبل از جام کنفدراسیون ها احترام بگذارند.

وی در ادامه افزود: من از مردم کشورم می خواهم تا تیم های دیگر را مورد توهین قرار ندهند و خشونت را به باشگاه نیاورند، اجازه دهند تا کاپی درست را برگزار کنیم ، حتی اگر تیم ما به خوبی و قدرت همیشگی اش ظاهر نشود و نتوانیم به آنچه می خواهیم دست یابیم.

برزیل در هفته قبل در دیداری دوستانه ۳ بر صفر از سد فرانسه گذشت و پله باور دارد که این چنین نتایج قابلیت تکرار مجدد را دارند، و در شرایطی این شیرینی برای تیم درک می گردد که هواداران جوی مثبت را بر ورزشگاه ها برقرار کنند.

وی در ادامه افزود: ما در سال های قبل بازیکنان بسیاری را آزمایش کردیم جای این که روی ساختن یک تیم خوب برنامه ریزی کنیم من همیشه به برزیل اعتماد دارم و می داند برای ما بسیار مهم است که چه انتظاری از فوتبال مان داریم چرا که این روحیه می تواند برای ما چاره ساز باشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.