درخواست کانون هواداران پرسپولیس از تماشاگران

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خواست با احترام به حریف ۹۰ دقیقه حامی این تیم باشند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال و اولین حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در اطلاعیه‌ای سیاست‌های خود برای حضور پرشور هواداران را اعلام کرد. در این اطلاعیه بر احترام به حریفان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات، تشویق سرخپوشان تا دقیقه ۹۰ و حمایت از تیم تا دستیابی به قهرمانی تاکید شده است.

در اطلاعیه کانون هواداران پرسپولیس آمده است: هواداران پرسپولیس همواره در ردیف بهترین تماشاگران فوتبال ایران بوده و هستند و در این بین با شروع فصل جدید؛ فصل تازه‌ای را در فوتبال ایران رقم خواهند زد تا تماشاگران پرسپولیس به الگویی برای فوتبال ایران بدل شوند.

از هواداران تقاضا داریم در همه حال و در تمام دقایق بازی حمایت از تیم پرسپولیس و احترام به حریف، هواداران آن، داوران و کلیه مسئولان برگزاری مسابقات را سرلوحه امور خود قرار بدهند.

هوادار پرسپولیس هیچگاه در جهت تخریب فرد یا گروهی گام بر نمی‌دارد، بلکه با بزرگواری در جهت بزرگ داشتن تیم خود حرکت می‌کند و به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی خود پایبند است.

این بازی اولین مجال برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه برای فصل جدید است و این فرصتی برای نمایش رفتاری اخلاق محور خواهد بود.

از هواداران می‌خواهیم در کنار شور و هیجانی که با تشویق‌های خود به تیم پرسپولیس و خانواده فوتبال ایران منتقل می‌کنند. حفظ نظم و همراهی و همکاری با مسئولان برگزاری مسابقات را در دستور کار خود قرار دهند.

بدون تردید ما هواداران با یکپارچگی بر روی سکوها خواهیم توانست روح اتحاد و همبستگی را بیش از پیش به تیم محبوب خود منتقل کنیم. تلاش در جهت حفظ آرامش و تمرکز تیم نیز هدف تک تک ما خواهد بود. بدون شک رمز موفقیت پرسپولیس در همین است.

شب‌های ماه مبارک رمضان فرصتی برای مهربانی نسبت به یکدیگر بویژه نسبت به حریفان است. باید در حفظ حرمت یکدیگر و ایام ماه مبارک کوشا باشیم. ما در داخل زمین رقیب هم اما در بیرون آن و روی سکوها دوستان یکدیگر هستیم.

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در پایان اطلاعیه خود آورده است: اینک که مدیریت باشگاه پرسپولیس با وجود تنگناها و موانع بسیار در جهت تحقق آمال و خواسته‌های هواداران، تیمی قدرتمند را برای فصل جدید مهیا کرده است، زمان آن فرا رسیده تا ما هواداران پرسپولیس با تمام توان خود در جهت دستیابی به جایگاهی که شایسته نام بزرگ پرسپولیس باشد و کسب قهرمانی، گام برداریم و با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی، پیروزی واقعی پرسپولیس عزیز را بر روی سکوها رقم بزنیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , پرسپولیس, کانون هواداران باشگاه پرسپولیس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.