درخواست کی‌روش از نبی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی

در نشست امروز مطرح شد

مسوولان فدراسیون فوتبال به همراه سرمربی و مربی تیم ملی صبح امروز در دفتر دبیر کل فدراسیون تشکیل جلسه دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این نشست که با حضور مهدی محمد نبی دبیر کل، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ، امید نمازی مربی ، هوشنگ مقدس مشاوربین الملل فدراسیون و امیر حسین حسینی رئیس روابط عمومی برگزار شد، اعضا به بررسی برنامه های فدراسیون و تیم ملی پرداختند.

در ابتدای نشست غلامرضا بهروان- رئیس سازمان لیگ آزادگان و سرپرست سازمان لیگ برترضمن تقدیر از تلاش کادر فنی تیم ملی گفت: همه باید کمک کنیم تا تیم ملی به نتایج مورد نظرش برسد. در واقع تمام هدف ما این است که به تیم ملی کمک کنیم . بر همین اساس برنامه های خود را به گونه ای طراحی می کنیم تا تیم ملی به اهداف خود برسد ضمن اینکه باید در برخی موارد پاسخگوی باشگاهها نیز باشیم و شرایط آنها را در نظر بگیریم.

در ادامه نشست برنامه سازمان لیگ برتر طبق آخرین تغییراتی که در برنامه تیم ملی و اردوهای تدارکاتی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفت .

ضمن اینکه کارلوس کی روش از نبی خواست تا بازیهای تدارکاتی و اردوهای داخلی و خارجی را در سال جاری برای تیم ملی هماهنگ کنند تا تیم با آمادگی کامل در رقابتهای پیش رو حاضر شود.

در پایان نشست نیز مقرر شد تا اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر به همراه سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شود و برنامه های تیم ملی و باشگاهها و تقویم ورزشی فصل ۹۲-۹۱ مورد بررسی قرار گیرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.