درددل‌های بانوی قهرمان پارالمپیک

۰۶اردیبهشت،

1212.jpeg

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در حال تمرین برای شرکت در مسابقات جهانی تایلند است.

“زهرا نعمتی” دارنده مدال طلای ریکرو انفرادی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، اظهار کرد: مسابقات جهانی در آبان ماه امسال برگزار می گردد که امیدوارم بتوانم بار دیگر کشورم را سربلند کنم.

نعمتی در رابطه با عملی شدن قول های مسوولین در قبال قهرمانان اظهار کرد: مسوولین فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و انجمن ورزشی بانوان به قول های خود عمل کرده اند که از آنها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: اما یکی از قول های مسوولین استان کرمان اهدای یک دستگاه خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو بم بود که هنوز اتفاقی نیفتاده است ولی مطمئن هستم که آنها هم به قول خود عمل می کنند.

اولین بانوی ایرانی که موفق به دریافت مدال طلا از پارالمپیک شد، بیان کرد: باشگاه ملوان نیز اظهار کرده بود به مدال آوران المپیک یک خودروی ۲۰۶ و به قهرمانان پارالمپیک هم تعدادی سکه هدیه خواهد کرد که این قضیه در مورد المپیکی ها اتفاق افتاد اما پارالمپیکی ها همچنان در انتظار می باشند.

وی یادآوری کرد: اشخاصی بودند که از ما قدردانی کردند و جای تشکر دارد اما بعضی مسوولین استانی وعده برگزاری جشن تقدیر از مدال آوران را داده بودند که هنوز این مراسم برگزار نشده است.

نعمتی درمورد انتظارات خود گفت: از جامعه ورزش استان کرمان توقع دارم که به ورزشکاران به ویژه ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر توجه کنند.

وی افزود: در حال حاضر تقریباً همه تجهیزات ورزش تیر و کمان از خارج کشور تامین می گردد و باتوجه به اعمال تحریم ها علیه ایران، ما این تجهیزات را بسیار گران خریداری می کنیم.

نعمتی ادامه داد: البته فدراسیون در حد امکان ما را حمایت کرده است و نمی توان این اقدامات را نادیده گرفت زیرا اگر این دلگرمی ها نبود شاید نمی توانستیم شاهد چنین موفقیت هایی باشیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت مسوولین استان کرمان همیشگی باشد تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و با امید به خداوند تعداد ورزشکاران بیشتر و در نتیجه مدال های بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.