دردسرهای عجیب و رنج‌آور پستچی بودن در انگلیس

۰۵م آذر ،

غیر از پستچی ها، سالانه کودکان بسیار بسیاری در این کشور به وسیله سگها کشته شده و یا شدیدا مجروح می شوند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، شاید بسیاری تصور کنند که پستچی بودن یک شغل بی خطر است اما باید بگوییم که اگر همچنین تصوری دربارهٔ کشور انگلستان دارید در اشتباه میباشید.

بر اساس آمار انتشار یافته توسط اداره پست انگلستان در سال قبل ۳۰۰۰ مورد حمله به پستچی ها در انگلستان گزارش شده است که مربوط به حیوانات خانگی است. حملات سگها هر ساله سبب ایجاد جراحت و آسیبهای شدید روحی بر روی کارمندان پست می گردد و این اشخاص به سبب نوع کار خود به صورت شبانه روزی با تهدید حمله سگها رو به رو می باشند.

در حال حاضر اتحادیه کارگران بخش ارتباطی انگلستان به دنبال تصویب قانونی است که بر اساس آن مجازات هایی در مورد دارندگان سگهای خطرناک اعمال شود. در کشور انگلستان در حال حاضر قانونی دربارهٔ حفاظت از پستچی ها وجود ندارد و در صورتی که این اشخاص توسط سگها مورد حمله قرار بگیرند عملا امکان شکایتی برای پستچی ها وجود ندارد.

نکته جالب این است که در حال حاضر در کشورهای جزیره بریتانیا، یعنی اسکاتلند و ایرلند قوانین سختی در این مورد وضع شده و در ولز نیز قرار بر این است که قانونی در این خصوص تصویب شود اما تنها انگلستان است که در این زمینه قانونی ندارد. غیر از پستچی ها، سالانه کودکان بسیار بسیاری در این کشور به وسیله سگها کشته شده و یا شدیدا مجروح می شوند.

“سر گوردون لانگلی” قاضی سابق دادگاه عالی انگلستان که مسئولیت تحقیق در مورد پرونده حمله سگها را بر عهده دارد در این مورد می گوید: وضعیت فعلی درمورد حمله سگها به پستچی ها سبب نگرانی شدید است. این درحالی است که دولت هنوز دست به اقدام قانونی در این مورد نزده است. دولت بایستی در این مورد خاص به تغییرات بنیادینی تن بدهد که تا به امروز اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.

اتحادیه کارگران بخش ارتباطی انگلستان در حال حاضر دولت را به عنوان مسئول وضع موجود معرفی کرده و انتظار دارد که دولت با توجه به گزارش فوق در این خصوص اقدامی را صورت دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.