دردسرهای گلاره عباسی در بازار شلوغ تهران + عکس

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

فیلم تلویزیونی ” اشیاء از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکترند” به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار در تهران کلید خورد و بزودی ضبط تصاویر در لوکیشن‌های پاسداران و میدان شاپور پیگیری می‌شود.


گلاره عباسی(لیلا)، حسام بیگدلو (فرید)،امیر غفارمنش (مهدی)،مهران رجبی (حاج رسول)،رامسین کبریتی (ایوب)،گیتی معینی (عزیز)،فاطمه شکری (احترام)،مینا نوروزی،ساقی زینتی،عباس صفا، نازنین بابایی و درسا کرمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

“اشیا از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیکترند” داستان زن بارداری به نام لیلا است که به همراه همسر دانشجویش (حسام بیگدلو) در یک سوئیت کوچک در همسایگی دو خواهر پیر زندگی می کند. مهمانی مهمی برایش پیش می آید، به دلیل وضعیت نامناسب مالی یک دست بشقاب چینی از همسایه شان عزیز (گیتی معینی) به امانت می گیرد اما در شب مهمانی یکی از بشقاب ها می شکند. لیلا به دروغ به عزیز می گوید بشقاب را مادر شوهرش به امانت برده است. این دروغ سرچشمه حوادث بعدی می شود. دختر خانه داری که تا کنون از شهر و اجتماع دوری کرده ناچار می شود برای یافتن بشقاب مشابه راهی بازار شلوغ و پر حادثه تهران بشود و سرانجام این سفر قهرمانی او را با دنیای پر حادثه و جدیدی روبرو می کند.


” اشیا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکترند” به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی، محمد حسین قاس و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می‌شود.
سایر عوامل اصلی این فیلم تلویزیونی عبارتند از: مدیر تولید: آرش داودی، دستیار یک و برنامه ریز: فرشاد ارج، مدیر تصویر برداری: منصور ظهوری، ، صدابردار: مسیح سراج، طراح گریم: هاشم فغانی، طراح صحنه و لباس: جعفر محمد شاهی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، تدوین: پیمان خاکسار و حامی مالی: علی کرمی؛ گروه کارگردانی: مهین شهبازی(منشی صحنه)، امیر مسعود اصلاح (دستیار کارگردان)؛ گروه تولید: فرهاد شکری(جانشین تولید)، علی اردلان(دستیار تولید)، حسین تندر(حسابدار)؛ دستیاران تصویر: احمدرضا اکبری، امیرحسین بیابانی، حامد شادمانی؛ دستیاران صدا: اشکان مزین فر، شهرام رجبی؛ مجریان گریم: آذر رفیعی، مهدی مهدوی؛ دستیاران صحنه و لباس: محمود تقوایی(مدیر صحنه) ، فائضه پرویز(مجری لباس)، علی جعفری(دستیار صحنه)؛دستیاران تدارکات: حمید پاکدل، سعید رجبی؛عکاس: آتنا بخارایی؛فیلمبردار پشت صحنه: مریم فاطمی.

شبکه ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر یکشنبه ۹ مهر  مشاهده : ۱۶۸   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. saeed:

    سلام نظری ندارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.