دردسری دیگر در انتظار آبی‌ها؟/ نادری از باشگاه بلژیکی رضایت‌نامه ندارد

در حالی که باشگاه استقلال با محمد نادری قرارداد یک ساله امضا کرده است اما این بازیکن از باشگاه کورتریک بلژیک رضایت‌نامه‌ای دریافت نکرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، هفته گذشته،‌ محمد نادری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوست و شاگرد محمود فکری در این تیم شد.

یکی از مسائل مهم این انتقال، انجام مذاکرات لازم برای انتقال این بازیکن بود چون محمد نادری بازیکن تیم کورتریک بلژیک است و با قرارداد قرضی به پرسپولیس آمده بود.

باشگاه استقلال در این رابطه توضیح داده است: مسئولان باشگاه استقلال وقتی دیدند باشگاه پرسپولیس نتوانست رضایت نامه نادری را از باشگاه کورتریک بلژیک بگیرد و با این باشگاه به توافق نرسید وارد عمل شدند و توانستند رضایت نامه انتقال نادری را به استقلال بگیرند. مدافع چپ ۲۴ ساله سابق پرسپولیس که از کورتریک بلژیک به طور قرضی دو فصل در جمع سرخ پوشان بازی می کرد با مذاکراتی که با مسئولان آبی پوشان پایتخت داشت در نهایت پیشنهاد باشگاه استقلال را پذیرفت و با امضای قراردادی یکساله به استقلال پیوست.

اما طبق آخرین اطلاعات موجود، خبری از رضایت‌نامه باشگاه بلژیکی مبنی بر انتقال قرضی این بازیکن به استقلال نیست و طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، باشگاه کورتریک بلژیک می‌تواند با این اتفاق از باشگاه استقلال و محمد نادری شکایت کند.

نادر بیات، یکی از نزدیکان باشگاه کورتریک بلژیک، در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه توضیح داد: زمانی که قرارداد قرضی نادری با پرسپولیس به پایان رسید، باید به کورتریک بلژیک بازمی‌گشت و آنجا خود را معرفی می‌کرد تا در این رابطه تصمیم‌ گرفته می‌شد. ایشان یک مدیربرنامه‌ای به نام امیرهوشنگ سعادتی داشتند و عملا ایشان وظیفه داشتند که برنامه‌های او را تنظیم کند. الان با این وضعیت باشگاه کورتریک بلژیک می‌تواند به راحتی شکایت کند. قرار است آقای نادری با آقای سعادتی و باشگاه کورتریک بلژیک صحبت‌های لازم را انجام دهند. در هر صورت با این اتفاق زمینه لازم برای شکایت این باشگاه وجود دارد.

او ادامه داد: بازیکنان فوتبال ایران در این زمینه خیلی بی‌مسئولیت هستند و با این کارها خود را به دردسر می‌اندازند. فکر می‌کنم حدود ۲۰۰ هزار یورو بابت انتقال نادری باید پرداخت شود. رضایت باشگاه بلژیکی باید از طریق مدیربرنامه‌اش ممکن شود. تا اجازه باشگاه بلژیکی و رقم مورد نظر گرفته نشود، نادری نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و باشگاه بلژیکی می‌تواند هم از محمد نادری و هم از باشگاه استقلال شکایت کند. در اروپا وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد می‌بندد تا تاریخ پایان قرارداد،‌ بازیکن حق ندارد جای دیگری برود.

بیات در پایان گفت: زمان نقل و انتقالات بلژیک نیز به پایان رسیده است و با این وجود این بازیکن عملا متعلق به کورتریک بلژیک است اما در ایران زمان نقل و انتقالات هنوز وجود دارد و باید دید چه مذاکراتی در این رابطه صورت می‌گیرد. کلید این مساله دست باشگاه کورتریک بلژیک است و باید این باشگاه پول انتقال محمد نادری را دریافت کند تا رضایت‌نامه‌اش را صادر کند. من به باشگاه استقلال این مساله را گوشزد کردم تا هر چه سریع‌تر دست به کار شوند.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. تا اینجای کار هیچکدام از مسئولان استقلال برای شفاف‌سازی این مساله پاسخگو نبوده‌اند و مدیران استقلال در حالی که می‌دانستند هنوز رضایت‌نامه این بازیکن صادر نشده است، قرارداد  خود را با این بازیکن رسانه‌ای کردند و با این اتفاق،‌ شاید یک شکایت و یک بدهی دیگر به انبوه بدهی‌های ارزی استقلال اضافه شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.