دردسر جدید صهیونیستها؛ هراس از ادامه پرواز پهپادهای حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه عربی پرس در مطلبی با عنوان “هواپیمای شناسایی ایوب تاسیسات گاز اسرائیل را در معرض خطر قرار داد” آورده است : سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله درباره هواپیمای شناسایی “ایوب” مشکلات مسئولان رژیم صهیونیستی را بیش از پیش افزایش داده است.

این پایگاه آورده است : در حالی که رژیم صهیونیستی به دنبال راهکاری برای شکست گنبد آهنین در برابر موشکهای مقاومت به داخل شهرکهای داخل اراضی اشغالی است، موضوع هواپیمای بدون سرنشین ایوب آغاز مصیبتی دیگر برای اسرائیلی هاست.

عربی پرس بیان کرد: بر اساس نتایج تحقیقات اولیه نیروی هوایی اسرائیل، هواپیمای ایوب در مسافت بسیار پایین پرواز کرده و حامل ادواتی بوده که مشخص نیست آیا این ادوات برای تصویربرداری و شناسایی اهدافی در خشکی یا دریا بوده است یا اهداف دیگری را دنبال می کرده است؟

این پایگاه می افزاید: منابع نظامی رژیم صهیونیستی بر این باورند که تاکنون تهدید اساسی علیه تاسیسات حفاری و استخراج گاز  اسرائیل قایقهای تندرو بمبگذاری شده بود اما موفقیت حزب الله در اعزام هواپیمای بدون سرنشین در طول ساحل اسرائیل و نفوذ به عمق اراضی اشغالی وضعیت را به کلی تغییر داده است.

عربی پرس در ادامه می نویسد: هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله می تواند اهداف زیادی از جمله تاسیسات استخراج گاز اسرائیل را هدف قرار دهد.

این پایگاه بیان کرد: آنچه نگرانی اسرائیل را دو چندان کرده است سخنان سید حسن نصرالله درباره ادامه اعزام این قبیل هواپیماهاست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.