درصورت اعلام اشتباه “انصراف از دریافت یارانه” به بانک مراجعه کنید

معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: افرادی که به اشتباه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند، برای رفع این مشکل به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند.

سیدجلال الدین عارفیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعدادی از مراجعه‌کنندگان به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به اشتباه به جای انتخاب گزینه “عدم انصراف”، گزینه انصراف را انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: این افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانکی که از آن یارانه خود را دریافت می‌کنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح کنند.

 

وی افزود: اکثر شعب بانکی به سرویس EBANK متصل شده‌اند و می‌توانند در صورتی که فردی یکی گزینه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب کرده باشد، آن را اصلاح کنند، در غیر این صورت این افراد باید به شعب سرپرستی بانک مراجعه کنند.

 

مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود

معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ادامه با بیان آنکه، سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ۲۱ اسفند ماه سال گذشته برای پذیرش عدم انصراف به مدت بیش از ۵۰ روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بیشتر دریافت کنندگان پیامک طی این مدت به سامانه مراجعه کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: مدت زمان مراجعه مردم به سامانه برای رفاه حال مردم دو بار و تا ۱۴ اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

عارفیان همچنین تاکید کرد: مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

برای اعلام تغییر شماره تلفن به بانک مراجعه کنید

وی در پایان با بیان آنکه سرپرستان خانوار برای اعلام تغییر شماره تلفن همراه خود به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند،گفت: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتی‌المقدور از تغییر آن خودداری شود.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.