درماندگی اصلاح طلبان در معرفی نامزد، صدای متهم امنیتی را درآورد+سند

۱۵اردیبهشت،

گروهی از اصلاح طلبان مخالف آمدن وی می باشند گروهی دیگر فقط آمدن خاتمی را شرط شرکت در انتخابات میدانند و در این بین کسانی می باشند که از گزینه های دیگر حمایت میکنند.

به گزارش خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران؛ با نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان و اپوزیسیون های داخل و خارج از کشور در حال افزایش است و عدم رسیدن به وحدت و اجماع روی یک کاندیدا را میتوان معضل امروز اصلاح طلبان بر شمرد.

دلیل آن نیز روی گردانی مردم به اصلاح طلبان به دلیل عملکرد ضعیف آنها در سالهایی که حکومت کرده اند است.

تا آنجا که در فضای مجازی هرکس که دسترسی و توانایی نوشتن دارد کاندیدای مورد نظر خود را حمایت میکند و دیگران را از حمایت کسان دیگر سرزنش میکنند.

در همین زمینه صبا آذر پیک خبرنگار گروه سیاسی روزنامه توقیف شده اعتماد و سایت حامی آقازاده لندن نشین و نیز از دستگیر شدگان اخیر سازمانهای امنیتی کشور در پی ارتباط با شبکه های خبری بیگانه طی نوشتاری در شبکه اجتماعی اش افزود “اگر در سال ۸۴ که معین رای نیاورد بدنه اصلاح طلبان معین را رها نمیکردند، امروز یک کاندیدای بالقوه خوب اصلاح طلب داشتیم که میشد او را به عنوان کاندیدا به مردم معرفی کرد”

وی در ادامه افزود:”اگر این اتفاق می افتاد این روزها دیگر زمین گیر نمیشدیم که اگر خاتمی نیاید و هاشمی نپذیرد چه کنیم!”

 وی در جواب برخی از کامنتها با زیر سوال بردن برخی از کاندیدا های اصول گرایان به اسامی چند تن از محکومین امنیتی فتنه ۸۸  اشاره میکند و از آنها به عنوان چهره های خوب اصلاحات برای نامزدی در انتخابات نام میبرد!

این اظهار نظرها در بین جریان اصلاحات به وضوح نشان دهنده ی تشتت آرا و اختلاف نظر ها در اردوگاه حامیان فتنه است

طیف دیگری از اصلاحات نیز به دنبال کاندیداتوری خاتمی می باشند و در این راه از هیچ فعالیتی دریغ نمیکنند اما در مقابل آنان نیز کسانی از همین جریان، مخالف آمدن وی می باشند و خاتمی را فردی حکومتی میخوانند


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.