درمان خانگی برای بی خوابی!

۰۶اردیبهشت،

پزشکان به اشخاصی که دچار بی خوابی می باشند و به این سبب فعالیت روزمره آنها درچار اختلال شده است پیشنهاد هایی دارند تا با انجام دادن آنها بتوانند خواب آرامی داشته باشند و کیفیت سلامت آنها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ برای درمان بی خوابی و یا کم خوابی راهکارهایی مانند انجام ورزش بصورت منظم پیشنهاد می گردد، زیرا ورزش کردن سبب ترشح اسید لاکتیک در بدن می گردد که نقش آرام بخش و بهبود دهنده خواب شبانه را برای فرد دارد.

همینطور دیگر ورزش  ها مانند شنا، آهسته دویدن با سرعت راه رفتن و همگی این ورزش ها سبب افزایش ضربان قلب می گردد و سپس بعد از پایان فعالیت ورزش ضربان قلب به حالت عادی برگشته فرد احساس خواب آلودگی کرده می تواند خواب مناسبی داشته باشد.

تنظیم برنامه کاری دقیق و پرهیز ار تنش و استرس  می تواند سبب شود تا ذهن فرد هنگام خوابیدن آرام باشد و سریع تر به خواب برود.

 استفاده از نوشیدنی های سالم مانند شیر گرم و عسل در بعضی افراد سبب ایجاد حس خواب آلودگی و خواب راحت می گردد، البته مشاوره و مشورت با پزشک نیز می تواند کمک کند و راه حل های مفید برای خوابیدن به فرد پیشنهاد گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.