درمان دانش آموزان شین آبادی در شهرهای دیگر/ نماینده پیرانشهر: امیدوارم طاقت درمان را داشته باشند و زنده بمانند

۱۰م دیماه ،
ممتاز نیوز : هنوز دانش آموزانی که در مدرسه شین آباد روز ۱۵ آذر در آتش سوختند بهبود نیافته اند. روز جمعه یکی دیگر از این دانش آموزان فوت کرد و ۲۶ دانش‌آموزان دختر کلاس چهارم دبستانی مصدوم شدند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرآنلاین ؛ به نقل از رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر ۵ دانش‌آموز دیگر که در بیمارستان سینا تبریز بستری می باشند، فردا به اصفهان منتقل می‌شوند تا درمان آنها به طور ویژه در آنجا پیگیری شود.

او دراین باره گفت: همچنین ۳ دانش‌آموز اتفاق دیده پیرانشهر به مشهد منتقل شدند و طی ارتباطی که با مسئولان بیمارستان داشتیم، هم‌اکنون وضعیت عمومی آنها رضایت‌بخش است.

وی دربارهٔ وضعیت جسمانی دانش‌آموزان اتفاق دیده گفت: سارینا و سیران دارای ۴۵ درصد سوختگی بودند که متأسفانه فوت کردند اما درصد سوختگی سایر دانش‌آموزان، کمتر از آنهاست و امیدواریم که بنیه جسمانی آنها طاقت جراحی و داروها را داشته باشد و دیگر شاهد فوت هیچ دانش‌آموزی نباشیم.

آمادگی شیراز برای درمان دانش آموزان اتفاق مدرسه شین آباد
همچنین رئیس بیمارستان قطب الدین شیراز از آمادگی این بیمارستان برای پذیرش مصدومان مدرسه شین آباد خبر داد.

مهدی ایاز در رابطه با انتقال مصدومان اتفاق مدرسه شین آباد به مهر گفت: چند روز قبل طی تماس تلفنی هماهنگی لازم برای انتقال سه نفر از این دانش آموزان اتفاق دیده به شیراز انجام شد اما تاکنون این دانش آموزان به شیراز منتقل نشده اند. اما شرایط کامل برای مداوای آنها فراهم است.

به گفته او بیمارستان قطب الدین شیرازی برای انتقال این دانش آموزان اعلام آمادگی کرده است: هر زمان که کادر پزشکی در تبریز صلاح بدانند این دانش آموزان به شیراز منتقل خواهند شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.