درمجالس رسمی متفاوت بپوشید

۲۰ آبان ،

شما باردارید، پس طبیعی است که خوش‌پوشی‌تان با دیگران فرق داشته باشد.

شرکت کردن در مجالس و مهمانی‌های رسمی، مادران باردار را کمی نگران می‌کند. به هر حال طبیعی است که اندام آن‌ها با چند ماه پیش متفاوت است، اما قرار نیست این تفاوت به قیمت خوش‌پوش نبودن آن‌ها همه شود. در پیشنهادهای لباس بارداری این شماره، همچنان با طرح‌های متفاوت خانم «ناهید مقدم» همراه هستیم، ولی این‌بار برای پیشنهاد لباس‌هایی برای مجالس و مهمانی‌های رسمی شما. با نگاهی به این پیشنهادها خواهید دید، حتی وقتی هم که باردار هستید می‌توانید در مجالس رسمی متفاوت باشید.

۱ – برش کلوش و پیلی‌های این بلوز حریر، ضمن زیبایی که به لباس شما می‌دهد، شکم‌تان را هم به‌خوبی در خود پنهان می‌کند. شالی هم که روی لباس استفاده شده، روی همین نکته تاکید دارد. این بلوز با یک شلوار ساتن هماهنگ شده که آن هم مناسب بارداری است. پوشیدن این لباس با یک کفش تخت و راحت سبز رنگ، شما را در مجالس رسمی به یک مادر خوش‌پوش تبدیل می‌کند.

۲ – این تونیک ساتن برای خانم‌های باردار، هم زیباست هم راحت و البته مناسب مادرانی است که خیال ندارند برآمدگی شکم‌شان را پنهان کنند! برش روی کمر این تونیک کاملا قابل تنظیم است و اتفاقا ظاهر جدید شما را به‌عنوان یک مادر باردار زیباتر هم نشان می‌دهد. این تونیک با شلوار بارداری ساتن صورتی پیشنهاد ما به شماست.

۳ – سادگی و راحتی، رمز زیبایی این پیراهن حریر و مناسب بودنش برای خانم‌های باردار است. البته این پیراهن هم از آن انتخاب‌هایی است که محدود به دوره بارداری نیست و خانم‌ها همیشه می‌توانند روی آن به‌عنوان یک گزینه مناسب برای مراسم مختلف حساب کنند.

۴ – این پیراهن مناسب خانم‌های باردار و قد بلند است. به‌خصوص در ماه‌های آخر بارداری که معمولا بیشترین اضافه وزن را دارند؛ چون رنگ تیره و بلندی این پیراهن اندام شما را به‌مراتب متناسب‌تر نشان می‌دهد. البته اگر این لباس را انتخاب کرده‌اید نباید زیورآلات و کیف و کفش رنگی را فراموش کنید.

۵ – این بلوز حریر به اندازه کافی راحت هست که حتی تا ماه‌های آخر بارداری هم بتوانید روی آن حساب کنید، چون برش کلوش این بلوز، برآمدگی شکم شما را کاملا در خودش پنهان می‌کند. شلوار ساتنی که با آن هماهنگ شده یک شلوار گشاد و آزاد مخصوص بارداری است.

۶ – این بلوز هیچ برشی ندارد و در حقیقت خودش را روی اندام شما شکل می‌دهد، بنابراین با پوشیدن این لباس در هر ماه از بارداری‌تان که باشید- البته بسته به تغییر سایز و اندام‌تان- ظاهر متفاوتی پیدا می‌کنید. شلوار این مجموعه هم یک شلوار گشاد و کاملا راحت است که علاوه‌بر زیبایی به‌دلیل کشی‌که در کمرش به کار رفته، دقیقا با سایز شما هماهنگ می‌شود.

۷ – ۱۹۶۰ این پیراهن به‌دلیل چین‌های بلندش، اندام خانم‌های باردار را کشیده‌تر نشان می‌دهد. ضمن این‌که اجازه نمی‌دهد برآمدگی شکم آن‌ها حتی تا ماه‌های پایان بارداری ناموزون به‌نظر بیاید.

۸ – اولین نکته متمایز‌کننده این پیراهن، رنگ متفاوت آن است. این پیراهن حریر با داشتن کش در قسمت زیر سینه و پایین شکم راحتی لازم را برای خانم‌های باردار فراهم می‌کند. ویژگی دیگر این پیراهن این است که محدودیت وقتی ندارد و خانم‌های باردار در ماه‌های مختلف بارداری می‌توانند از آن استفاده کنند.

۹ – این پیراهن حریر و پرچین، مناسب خانم‌های بارداری است که با مشکل اضافه‌وزن چندانی روبه‌رو نیستند یا حتی مادرانی که ماه‌های سوم و چهارم بارداری خود را می‌گذرانند. به خاطر گشادی این پیراهن، در طول مدتی که آن را می‌پوشید، احساس راحتی هم با شماست؛ فرقی هم نمی‌کند که در کدام ماه‌ از بارداری‌تان باشید. به‌خاطر چین‌های زیاد آن هم دیگر نیازی نیست نگران برآمدگی زیاد شکم‌تان باشید.

۱۰ – این پیراهن مناسب مادرانی است که دوست‌دارند در عین شیک‌پوشی، ساده باشند. یقه کراواتی این پیراهن را می‌توانید طوری تنظیم کنید که بلندی آن روی برآمدگی شکم‌تان را بگیرد. البته در غیر این صورت هم، بازی با این گره در قسمت یقه برای دور کردن نگاه‌ها از شکم شما کافی است.

parsianforum.com

ممتازنیوز – مد و لباس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.