درموزه هنرهای معاصر از ایده‌های خلاق استقبال می‌کنیم

۲۷فروردین۱۳،

سرپرست موزه هنرهای معاصر در گفت‌وگو با هنرآنلاین

احسان آقایی،سرپرست موزه هنرهای معاصر گفت:در برپایی برنامه‌های هنری جنبی در موزه هنرهای معاصر تلاش داریم که شان موزه حفظ شود.

احسان آقایی سرپرست موزه هنرهای معاصر در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: همواره در موزه هنرهای معاصر از ایده‌ها خلاقانه حمایت می‌کند؛ البته این بدان معنا نیست که اجازه بدهیم که در موزه هنر معاصرهر برنامه‌ای که جنبه خلاقانه دارد، اجرا شود ما دربرنامه‌هایمان حتما به این نکته توجه می‌کنیم که شان موزه هنرهای معاصر حفظ شود.

به گفته سرپرست موزه هنرهای معاصر در طول سال هنرمندان بسیاری به ما مراجعه می‌کنند و از ما می‌خواهند که شرایط برپایی نمایشگاه‌شان را در موزه هنرهای معاصر فراهم کنیم اما در موزه چنین امکانی وجود ندارد.

وی دربارهٔ اجرای پرفورمنس رنگ و آهنگ که توسط علیرضا مجابی نقاش و هانیبال یوسف موزیسین در موزه هنرهای معاصر برپا خواهد شد گفت: چندی پیش علیرضا مجابی برای اجرای این پرفورمنس به موزه هنرهای معاصر مراجعه کرد که پس از بررسی این طرح با توجه به این که علیرضا مجابی و هانیبال یوسف هنرمندان شناخته شده ای می باشند و رزومه خوبی هم دارند ما از این اجرا استقبال کردیم و زمینه برگزاری آن را فراهم کردیم.

وی افزود: البته این اجرا جز برنامه های سالیانه موزه هنرهای معاصر نیست و این اجرا در فضای کارگاهی موزه برپا می‌شود.

آقایی دربارهٔ پیشینه برپایی برنامه های اینچینی در موزه هنرهای معاصر گفت: پیشینه برگزاری چنین همکاری های دو جانبه میان هنرمندان تجسمی و موسیقی درسایرمجموعه های فرهنگی و هنری کشور وجود دارد، اما این برای اولین بار است که موزه هنرهای معاصر میزبان چنین برنامه هایی می‌شود.

وی افزود: این اجرا دهمم اردیبهشت ماه در فضای باز موزه هنرهای معاصر اتفاق می افتد. و هانیبال یوسف پیانو می زند و علیرضا مجابی با رنگ بر روی بوم نقش می زند.

پرفورمنس “رنگ و آهنگ” ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه که به نام روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است؛ در حیاط موزه هنر معاصر برگزار می گردد و ورود برای علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/۳۲/۳۱

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.