درهای قرآن از فردا به صورت ویژه روی مردم استرالیا باز می گردد

۳۰م دیماه ،

علاقمندان ضمن آشنایی با فعالیت‌های قرآنی و اساتید این کالج، به صورت رایگان در آزمون تعیین سطح قرائت شرکت و در دوره‌ های آموزش قرآن ثبت‌ نام می کنند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، مسلمانان از جمله اقشار و گروههای رو به رشد در قاره استرالیا می باشند و به همین خاطر موسساتی برای ترویج کاملترین دین الهی در این منطقه تاسیس کرده اند که از جمله آنها کالج قرآن الفردوس است.

این موسسه با هدف مستحکم کردن پیوند مسلمانان با قرآن کریم در سال ۲۰۰۵ در شهر سیدنی استرالیا تأسیس شده است و با ارائه برنامه ‌های مختلف در راستای افزایش سرانه قرائت قرآن و همچنین فهم و درک زیبایی‌های کلام الهی تلاش می ‌کند.

کالج قرآن الفردوس اکنون ۵ مرکز فعال در سراسر سیدنی دارد و از فردا ۲۷ ژانویه با برپایی روز “درهای گشوده” فرصتی را فراهم می‌ آورد تا علاقمندان ضمن آشنایی با فعالیت‌های قرآنی و اساتید این کالج، به صورت رایگان در آزمون تعیین سطح قرائت شرکت و در دوره‌ های آموزش قرآن ثبت‌ نام کنند.

کارگاه‌ آموزشی حفظ و قرائت، ارائه نرم ‌افزارهای قرآنی، استفاده از قرائت اساتید برجسته و نیز گفتگو با شرکت کنندگان دربارهٔ مباحث قرآنی از دیگر برنامه ‌های در نظر گرفته شده برای روز درهای گشوده کالج قرآن الفردوس است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.