درهای نمایشگاه نشریات خانوادگی بر روی خانواده‌ها باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی با شعار «باهم بخوانیم» با حضور ۵۶ غرفه و ۸۰ نشریه از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه برگزار می‌شود.

ارتقای هرم آگاهی‌های عمومی، افزایش سواد بصری و قدرت تشخیص نقد رسانه‌ها از سوی مردم، صیانت از نهاد خانواده به عنوان رکن قوام بخش خانواده که مورد هجمه فرهنگی واقع شده، ارائه استاندارهای لازم برای نشریات خانواده با برگزاری نشست‌های مختلف و معرفی آثار برتر و نقد و بررسی نشریات خانواده با حضور اساتید حوزه خانواده و روانشناسان از جمله برنامه‌های جنبی پیش رو در برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی است.

در بخشی با عنوان چاردیواری، دیدار مردم و اهالی رسانه با چهره‌های آشنا در حوزه‌های مختلف از قبیل هنر، ورزش و دیگر عرصه‌ها شکل خواهد گرفت.

در نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی به کودکان و نوجوانان توجه ویژه‌ای خواهد شد و برنامه‌های متعددی برای نوجوانان در این رویداد فرهنگی تعبیه شده است که تهیه روزنامه دیواری از سوی نوجوانان با موضوع عفاف و حجاب، فرهنگ همدلی بخشی از این فعالیت‌ها است.

ارائه بن خرید نشریه به خانواده‌ها

همچنین بازدید کنندگان از نمایشگاه مطبوعات خانوادگی با ارائه کارت ملی و مبلغ ۲۰هزار ریال می‌توانند ۱۰۰ هزار ریال بن خرید مطبوعات خانوادگی را دریافت کنند.

نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امورمطبوعاتی وزارت ارشاد از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در سالن حجاب مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.