دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان: دوست دارم لژیونر شوم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

20-112.jpg

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: بازی سختی مقابل ثامن‌الحجج(ع) مشهد خواهیم داشت و امیدوارم بتوانم با رفع مصدومیت با قدرت در این دیدار حاضر باشم.

محسن بابا‌صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: طبق برنامه قرار بود جمعه هفته جاری با تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار مسابقه دهیم، اما به سبب حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، این هفته استراحت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جمعه هفته آینده باید به مصاف تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد برویم، این تیم ترکیبی از هندبالیست‌های خوب ایران است و علیرضا حبیبی مربی اصفهانی توانسته این تیم را به خوبی هدایت کند.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد از بازیکنان اسبق تیم ذوب‌آهن و سپاهان بهره می‌برد، تصریح‌کرد: وضعیت فنی این تیم خوب بوده و مسابقه با این تیم جذابیت دارد.

باباصفری در خصوص تیم هندبال سپاهان و تغییرات این تیم به نسبت فصل قبل لیگ، اذعان‌کرد: ۵ بازیکن تیم فعلی از تیم سپاهان نوین به تیم سپاهان ملحق شدند و ۴ بازیکن خوب پیشی از تیم جدا شدند، اما با تدابیر مربیان تیم، قدرت تیم حفظ شده است و می‌توانیم مدعی جدی قهرمانی باشیم.

وی افزود: پیشرفت تیم سپاهان روز به روز بیشتر شده و این پیشرفت مشهود است، به صورت روزانه تمرین داریم و مربیان سپاهان، ۲ ساعت صبح را به کار با وزنه و بدنسازی اختصاص داده‌اند. ۲ ساعت عصر را به تمرین کارهای تیمی و مرور کارهای تاکتیکی می‌پردازیم.

این هندبالیست اصفهانی در پاسخ به این سؤوال که بهترین دروازه‌بان هندبال حال حاضر ایران کیست؟ گفت: فرهاد شفیعی دروازه بان تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد و جواد خرمی دروازه‌بان ملی پوش تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار از بهترین‌های ایران به‌ شمار می‌روند.

دوازه بان ۲۴ ساله تیم هندبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشته‌است، خاطرنشان‌کرد: یک تیم از کشور سوئد و تیم الوکره قطر خواهان جذب من بوده‌اند، اما به سبب مسایل شخصی خانوادگی نتوانستم به این تیم‌ها و به خصوص به تیم سوئدی ملحق شوم.

باباصفری گفت: هر فعالیتی را برای پیشرفت در ایران خواهم نمود و تمرینات مستمر خود را افزایش خواهم داد و اگر پیشنهادی از کشورهای مطرح اروپایی داشته باشم، برای رفتن به این تیم‌ها و لژیونر شدن تردید نخواهم نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.