دروازه بان تیم ملی اعلام بازنشستگی کرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

ممتازنیوز: مربی دروازه بانان تیم ملی در پاسخ به این سوال که در دور رفت نتایج لازم را کسب نکردیم اما در دور برگشت توانسیتم امتیازهای خوبی کسب کنیم، گفت: بله، همین طور است و ما روند رو به رشدی داشتیم و هر دفعه بازیکنان را توانستیم برای اردوهای بلندمدت‌تر نه طولانی در اختیار داشته باشیم و از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی و همینطور از لحاظ روانی روی آنها خوب کار کنیم و خوب آماده‌شان کنیم شاهد این بودیم که نتیجه بهتری را کسب کردیم و این واقعیت بسیار حائز اهمیت است. بسیار وقت لازم است یک چیز خاص را بسیار خوب ایجاد کنیم و تغییراتی در تیم ملی بدهیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی افزود: همینطور باید صبور باشیم وقتی اشخاص صبور می باشند و صبر می‌کنند که نتیجه را در طول مدت بگیرند اینجور دستاوردها یعنی صعود به جام جهانی به عنوان تیم اول ممکن می‌شود و این موفقیت‌ها به دست می‌آید.

گاسپار در خصوص دیدار حساس ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: ما باید بدون توجه به نتیجه بازی قطر و ازبکستان روی بازی خودمان تمرکز کرده و مسائل تاکتیکی خودمان را در زمین پیاده می‌کردیم. اگر نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست می‌آوردیم لزومی نداشت که نگران بازی قطر و ازبکستان باشیم همین اتفاق هم افتاد. کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی یک برنامه بسیار تدوین شده برای بازی با کره جنوبی داشت روی این برنامه در طول مدت اردوی‌مان کار کردیم و سعی کردیم روی این برنامه تمرکز داشته باشیم و بازیکنان هم این برنامه را بسیار عالی پیاده کردند.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی در خصوص عملکرد رحمان احمدی در چارچوب دروازه تیم ملی گفت: من کاملا درک می‌کنم که رحمان احمدی چه انتقاداتی را پذیرفت من حضور رحمان احمدی در تیم ملی را به یک سفر تشبیه می‌کنم که یک سفر تنها برای او بود که خودش به تنهایی این سفر را باید طی می‌کرد. امیدوارم بعد از این عملکرد خوبش توانسته باشد اطمینان و اعتماد هواداران را کسب کند. این نتایج را به دست آورد به خاطر اینکه بسیار تلاش کرد شور و اشتیاق و وصف ناشدنی داشت و همینطور بازیکن فوق‌العاده حرفه‌ای بود.

گاسپار در خصوص اینکه رحمان احمدی تنها نبود و او به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی همواره در کنارش حاضر بود اظهار داشت: بله، ما یک شراکت حرفه‌ای بسیار خوبی را با همدیگر ایجاد کردیم و به همدیگر ایمان داشتیم و به همدیگر اعتماد داشتیم ولی در آخر او بود که در زمین توانست چنین عملکرد و بازی فوق‌العاده‌ای را از خودش به نمایش بگذارد.

وی افزود: ولی باید این را هم بگویم که عملکرد رحمان احمدی نمی‌توانست به این حد برسد بدون حمایت هم‌تیمی‌های دیگرش و دو دروازه‌بان دیگر علیرضا حقیقی و سوشا مکانی، به خاطر اینکه رقابت بسیار خوبی هم با هم داشتند. ما متحد بودیم و توانستیم یک عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و مانند یک خانواده عمل کردیم و توانستیم به یک هدف مهم دست یابیم.

گاسپار در خصوص اینکه بعد از خداحافظی مهدی رحمتی او به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی کمتر در این ارتباط صحبت کرده است و آیا اینکه الان صحبتی در این زمینه دارد گفت: رحمتی یک تصمیم شخصی گرفته که بازنشستگی خود را از تیم ملی اعلام کند ما باید به این تصمیم او احترام بگذاریم و فقط باید به سبب زحماتی که در قبل برای تیم ملی داشته از او متشکر باشیم.

منبع:خبرگزاری فارس


سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.