درودگر: اگر تیم های دیگر هم مثل اسپانیا مقابل ما کار نمایند، قهرمان می شویم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

رئیس سابق کمیته فوتسال کشورمان گفت: اسپانیا در نیمه دوم مقابل ما مثل یک تیم معمولی بود.

صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا، یک نیمه اسپانیا برتری کامل داشت و یک نیمه هم ما تیم برتر میدان بود و بازی را به طور کامل در اختیار داشتیم که باید ببینیم سبب این مسأله چه بوده است.

اسپانیا در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتنی نداشت و مثل یک تیم معمولی و درجه ۲ اروپا بازی می نمودو خبری از قهرمان جهان نبود.

وی افزود: بچه های ما در نیمه دوم بسیار زحمت کشیدند و تلاش بسیاری داشتند و به ۲گل رسیدند تا بازی باخته را مساوی نمایند، به نظر من برای گام اول بازی خوبی بود و امیدواریم که بچه ها همین روند را ادامه بدهند و در بازیهای بعدی هم با تلاش و زحمت بسیار نتیجه قابل کسب نمایند.

او در ادامه گفت: امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در گروهش دوم شود چون اگر ما در این گروه اول بشویم، در دور بعدی مسابقات باید با ایتالیا بازی کنیم که کارمان بسیار سخت خواهد شد اما اگر دوم شویم، در دور بعدی با تیم های ضعیف تر بازی خواهیم نمود.

وی افزود: من هم شنیده ام که اسپانیا و برزیل نسبت به سالهای پیش ضعیف شده اند، بازی اول برزیل مقابل ژاپن را نداریم اما اسپانیا در نیمه دوم مقابل ما ضعیف کار نمود و ضعف آنها کاملا مشهود بود سبب دقیقی نمی توانم برای ضعیف کار نمودن آنها بگویم اما ضعف اسپانیا بسیار مشهود بود و نمی شد گفت که با اسپانیا بازی می کنیم.

او در ادامه گفت: انشاله تیم ما در این دوره قهرمان جهان شود چون بچه های بسیار شایسته داریم، اگر تیم های دیگر هم مثل اسپانیا مقابل ما بازی نمایند، صد در صد شانس قهرمانی در این دوره خواهیم داشت.

رئیس سابق کمیته فوتسال ایران گفت: برزیل، اسپانیا، ایران و ایتالیا مدعیان قهرمانی این دوره می باشند روسیه شانس چندانی برای قهرمانی ندارد چون جدول به گونه ای است که قهرمان از بین این ۴ تیم خواهم آمد و شانس برای قهرمانی روسیه نمیتوانیم قائل شویم.

وی افزود: علی صانعی در اولین تجربه اش به عنوان سرمربی در مسابقات جهانی خوب کار نمودو مقابل اسپانیا در نیمه دوم، بازی را در اختیار داشت صانعی در بازی اول خوب کار نمود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و صانعی در بازیهای آینده هم خوب کار کند.

اودر ادامه گفت: وحید شمسایی قطعاًمی توانست در تیم ملی ما تأثیر گذار باشد و اگر بود، قوت قلبی برای ملی پوشان بود و می توانست تیم را به خوبی هدایت نموده و کمک بسیاری در روند خوب ملی پوشان داشته باشد.
نمی دانم به چه سببی شمسایی همراه تیم ملی نمی باش اما امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات نتیجه بگیرد.

درود گر در پایان گفت: مصطفی نظری دربازی با اسپانیا بسیار درخشید اما بقیه بازیکنان هم خوب بودند. دروازه بان ۵۰درصد یک تیم است و نظری هم بسیار درخشید تا نتیجه خوبی مقابل اسپانیا بگیریم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.