درودگر: بازی با پرسپولیس جذاب می‌شود

۲۱ آبان ،

      صادق درودگر پس از پایان جلسه هم اندیشی سازمان لیگ و باشگاه‌ها در مورد برگزاری شدن جام حدفی تصریح کرد: جلسه خوب و مفیدی بود. توفیق شد اهالی فوتبال و رسانه و کارشناسان در جلسه‌ای کنار یکدیگر جمع شوند و نظرات خود را در مورد جام حذفی ارائه دهند.

به گزارش تفسیری فارس، وی افزود: جا دارد از مسئولان سازمان لیگ و آقای کفاشیان تشکر ویژه‌ای کنم که این جلسه را برگزار کردند. اگر جام حذفی برگزار نمی‌شد توهینی به فوتبال ایران بود. با اعمال این رفتار غیر کارشناسی ممکن بود از اعتبار فوتبال ما در آسیا و دنیا کاسته شود و خوشحالم که سرانجام جام حذفی برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه برخی از باشگاه در این جلسه حضور نداشتند و ممکن است اعتراضاتی داشته باشند، گفت: وقتی که این جلسه برگزار شد همه باید حاضر می‌شدند و اگر اعتراضی داشتند مطرح می‌کردند. باشگاه‌های که حضور نیافتند دیگر نباید معترض باشند.

مدیر عامل تیم ملوان در مورد اینکه ممکن است با برگزار شدن جام حذفی با توجه به مسابقات زیادی که در پیش است، برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات سخت شود، اظهار داشت: برگزار شدن جام حذفی در همه کشورها یک اصل است و نمی‌شود آن را با چیزی عوض کرد، باید مشکلات را تحمل کنید و به خاطر اینکه انجام کاری دشوار است نباید اصل را زیر سؤال برد، باید با انجام برنامه ریزی با این مسئله کنار بیایم. چرا که برگزاری جام حذفی بسیار مفید خواهد.

درودگر در مورد اینکه آیا از برخورد با تیم پرسپولیس در بازی اول، ناراحت نیست، تصریح کرد: همهی بازی‌ها سخت و دشوار است. اتفاقا خوشحالیم که در تهران مقابل یک تیم تاریخی که مالک افتخارات فراوانی است به میدان می‌رویم. با حضور هواداران ملوان و پرسپولیس که دو تیم قدرتمندی می باشند مطمئنا یک بازی خوب را خواهیم دید. این مسئله به رونق فوتبال ما کمک می‌کند. بازی‌ با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال که همانند ملوان دارای سابقه تاریخی می باشند زیبایی‌های زیادی دارد و مطمئنا بازی خوبی از آب درمی‌آید.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.