درودگر با رد اخراج احمدزاده: او باید بماند و توانایی‌اش را ثابت کند!

۱۰اردیبهشت،

012-4.JPG

مدیرعامل باشگاه ملوان با رد خبر برکناری محمد احمدزاده می‌گوید او باید در بازی آخر هم بماند و توانایی‌هایش را به مردم انزلی ثابت کند.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جریان خبری که دربارهٔ برکناری احمد زاده مطرح شده است، را به دروغگویی متهم کرد و گفت: جوی که بعضی راه انداخته اند برای این است که از احمدزاده حمایت کنند. اما من باید بگویم که خبر برکناری احمدزاده صحت ندارد. او باید بماند و در بازی با ذوب آهن توانایی‌هایش را به مردم انزلی ثابت کند. اما دربارهٔ حرف‌هایی که او شب قبل مطرح کرده است، کمیته‌ انضباطی دربارهٔ احمدزاده تصمیم گیری می‌کند.

وی افزود: او در هتل به من و معاون فرهنگی باشگاه توهین و فحاشی کرد، اما اگر من می خواستم او را به خاطر این رفتار برکنار کنم، این تصمیم شخصی می‌شد. ملوان تیم من نیست. تیم مردم انزلی است و احمدزاده باید بماند و کارش را تمام کند. برکناری او در این وضعیت به چه درد ملوان می خورد.

درودگر در پاسخ به این سوال که با توجه به رفتارهای احمدزاده از برکناری فرهاد پورغلامی پشیمان نشده‌اید؟ گفت: شخصیت پورغلامی مثال زدنی است. او نماد یک ملوانی با تعصب است که وقتی خودش هم سمتی ندارد توی کار نمی گذارد. اما این را باید بگویم که هیچ وقت پورغلامی را عوض نکردم. بعضی از اعضای هیات مدیره فشار آوردند که با یکی از سه گزین مایلی کهن، جلالی و مظلومی صحبت کنم و یکی از آنها را به جای پورغلامی به تیم بیاورم. اما من زیر بار نرفتم و قرار شد احمدزاده به عنوان مدیر فنی در کنار پورغلامی کار کند. اما فکر می‌کنم پورغلامی چیزهایی را دربارهٔ احمدزاده می دانست و حاضر نشد در این شرایط کار کند.

او افزود: البته من باید انتقادی هم به خودم کنم. بعد از بازی با سپاهان باید احمدزاده را به خاطر عملکردش برکنار می‌کردم، اما بعد از این بازی یکی از بازیکنان و یکی از مربیان تیم از من خواستند به خاطر مساله انسانی که قابل انتشار یافتن در رسانه‌ها نیست، ‌این کار را نکنم. اما به هر حال از نظر فنی باید احمدزاده را همان موقع برکنار می‌کردم.

درودگر در پایان دربارهٔ صحبت‌های شب قبل احمدزاده گفت: عیبی ندارد. از کوزه همان برون تراود که در اوست. فکر می‌کنم صحبت هر کس نشان دهنده شخصیتش است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.