درودگر: خدا به سرخابیها بیشتر بدهد !

۱۵م آذر ،

صادق درودگر اظهار کرد: پس از پیشنهاد احمدزاده برای جذب حسن اشجاری مذاکراتمان را با این بازیکن آغاز کردیم اما با توجه به پیشنهاد مالی این بازیکن و درخواستش برای پرداخت یک جای پول نتوانستیم با این بازیکن به توافق برسیم و تمامی این روند با نظر سرمربی تیممان پیش رفت.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: به هر حال مشکلی نیست که اشجاری به استقلال رفته. خدا کند همه بازیکنان در جایی بازی کنند که علاقه دارند. نه برای ما بازیکن کم است و نه برای بازیکنی مثل اشجاری تیم. ما پس از به توافق نرسیدن با این بازیکن تلاشمان را برای جذب بازیکنانی که مورد نظر سرمربی تیم می باشند ادامه خواهیم داد.

درودگر در پاسخ به این سوال که پیشنهاد مالی اشجاری بالا بود که نتوانستید این بازیکن را جذب کنید، گفت: باشگاه ما نظم دارد و بر اساس نرمی که تعیین کرده ایم می توانیم به بازیکنان پول بدهیم. ما حتی در پاداشهایمان هم این مساله را در نظر می گیریم و بزرگترین بازیکن ما یعنی پژمان نوری هم می گوید اگر می خواهید پاداش بدهید به همه بدهید. ما اگر می خواستیم با پیشنهاد سنگین اشجاری موافقت کنیم باید این پول سنگین را به همه بازیکنان تیم می دادیم که این امکان پذیر نبود.

وی در پاسخ به این سوال که پس با این وضع معلوم می شود استقلال مانند پرسپولیس مشکل مالی ندارد، گفت: ان شاءالله خدا به پرسپولیس و استقلال بیشتر هم بدهد اما دولت عدالت محور باید همه باشگاه ها را به یک چشم نگاه کند و حتی به باشگاههای خصوصی هم برای زنده ماندن کمک کند اما باید بگویم با وجود دهها بار نامه نگاری و استفاده از هر راه و روشی یک ریال هم نتوانسته ایم از دولت کمک بگیریم. دولت باید از باشگاههای پرطرفداری نظیر تراکتورسازی، فجرسپاسی، شاهین، ملوان و … حمایت کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.