درودگر: داربی گیلان حساسیتی ندارد

۰۸ام بهمن ،

صادق درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، در آستانه داربی استان گیلان گفت: ما برای این بازی هیچ حساسیتی قائل نیستیم. داماش هم تیمی مانند سایر تیم‌های لیگ است و ما باید برابر آن حساب شده کار کنیم. اگر درست عمل کنیم مطمئنا می‌توانیم نتیجه‌ دلخواه را بگیریم. برای این بازی هیچ پاداش مجزایی هم در نظر نگرفته‌ایم چون این بازی مانند سایر بازی‌های لیگ برتر است.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات ناگوار بازی رفت در رشت و شعارهای نامناسب تماشاگران در آن بازی گفت: خیلی‌ها دوست دارند حرکت زشتی که در ورزشگاه شهید عضدی در بازی رفت رخ داد در انزلی تکرار شود، اما مردم خوب انزلی اجازه این کار را نمی‌دهند. آنها نشان می‌دهند که ملت فرهیخته و با شخصیتی می باشند و از کسانی که فوتبال را برای حاشیه می‌خواهند جدا می باشند. مردم انزلی فوتبال را برای خود فوتبال دوست دارند. کما این که در برخی بازی‌ها با وجود شکست، تیم خود را تشویق کردند.

درودگر در ادامه انتقاد شدیدی از کمیته‌ داوران مطرح کرد و گفت: متاسفانه کارشناسان، صدا و سیما و حتی کمیته‌ داوران فقط به بازی‌های استقلال و پرسپولیس توجه می‌کنند و داوری بازی‌های این دو تیم را بررسی می‌کنند. هفت هفته‌ است که پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند و در عوض علیه ما پنالتی می‌گیرند.

وی ادامه داد: این هفته‌ با داماش در خانه خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم که از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم. به طور کلی با یک برنامه حساب شده برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم و مردم خوب انزلی هم مطمئنا شعارهایشان را به تیم خود اختصاص می‌دهند. حضور جلال رافخایی هم در این میان نقطه قوتی برای تیم ماست.

درودگر در ادامه از کسانی که فوتبال ایران را با داربی تهران می‌سنجد انتقاد کرد و به ایسنا گفت: برخی با دیدن یک بازی کل فوتبال ایران را زیر سوال بردند و گفتند که سطح فوتبال ما همین است و کی‌روش نمی‌تواند معجزه کند. این اشخاص چرا بازی‌های زیبای تیم‌های دیگر را نمی‌بینند؟ فولاد، نفت تهران، ملوان، سپاهان، ‌تراکتورسازی و ذوب آهن بازی‌های خیلی زیبایی انجام می‌دهند. گهر و آلومینیوم هم زیبا بازی می‌کنند. شایسته نیست به خاطر داربی همه فوتبال را زیر سوال ببریم. در بازی‌های استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر شاهد خلق حرکت‌های خیلی خوب تاکتیکی نیستیم.

وی افزود: نباید بگوییم که هیچ توقعی از فوتبال ملی نداریم! اگر تیم ملی درست انتخاب شود و تصمیم‌ها فردی نباشد مطمئنا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. متاسفانه فوتبال ما اسیر فردگرایی شده و همه تصمیم‌ها را شخص کارلوس کی‌روش می‌گیرد. اگر وضعیت به این صورت ادامه پیدا کند دچار مشکل می‌شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.