درودگر: فردا به بازیکنان ملوان پول می‌دهیم

صادق درودگر در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان، اظهار داشت: به بازیکنان و مربیان ملوان افتخار می‌کنم. آنها با جدیت تمام در تمرینات شرکت می‌کنند و انگیزه بسیار زیادی برای شروع مسابقات دارند. این در حالی است که بسیاری از این بازیکنان از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد‌های مالی بهتر و نجومی داشتند اما داوطلبانه به ملوان آمدند. نمونه این بازیکنان پژمان نوری بود. دیدن این بازیکنان به من هم انگیزه بیشتری برای کار در ملوان می‌دهد.

وی ادامه داد: مردم خوب انزلی با فوتبال زندگی می‌کنند و از نظر اخلاقی و رفتاری می‌توانند الگو بسیاری خوبی برای تماشاگران کل فوتبال ایران باشند و مسئولان شهری نیز از تیم بسیار حمایت می‌کنند.

درودگر در مورد مسائل مالی باشگاه ملوان، تاکید کرد: این مسئله حل شده و فردا(سه‌شنبه) به انزلی می‌روم و بخشی از مبلغ قراردادها آنها پرداخت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد دیدار روز پنج‌شنبه برابر گهر زاگرس، گفت: گهر یک تیم بی‌ادعاست که مربی خوبی دارد. بنابراین باید توجه زیادی به این تیم داشت. یادمان نرود که فصل گذشته نیز صبا تیمی بی‌ادعا بود که در نهایت توانست سهمیه آسیایی بگیرد. تیم گهر نیز مربی‌ای مثل تارتار دارد که بسیار خوب است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.