درودگر: ملوان نیاز به همبستگی دارد

۰۱م اسفند ،

صادق درودگر در خصوص بازگشت محمد احمدزاده به تمرینات تیم ملوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: از عملکرد تیم در چهار دیدار اخیر ملوان راضی هستم، هرچند نتایج مطلوبی کسب نکردیم ولی کیفیت بازی‌ها خوب بود، به همین دلیل از ابتدا هم با استعفای احمدزاده مخالف بودیم.

به گزارش مهر ، وی با ابراز خرسندی و رضایت از بازگشت احمدزاده به تمرینات تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: خوشبختانه احمدزاده با این بازگشت به محل تمرینات نشان داد مشکلی وجود نداشته و امیدواریم با هدایت ایشان و تلاش بیشتر بازیکنان در دیدارهای آینده نتایج بهتری را بدست آوریم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی نوسانات تیم فوتبال این باشگاه به پایان می‌رسد؟، اظهار داشت: نوسانی نداشتیم و در ۴ بازی قبل برخلاف عملکرد خوب تیم خود، تنها روی بدشانسی و فرصت‌های بسیاری که از دست دادیم، نتایجی که مستحق آن بودیم را کسب نکردیم.

وی با اشاره به اینکه ملوان قطعا بازی به بازی بهتر خواهد شد، تاکید کرد: ملوان هیچ مشکلی ندارد و تنها نیاز به همبستگی و یکی شدن بیشتر نفرات تیم با همدیگر دارد. امیدواریم در بازی‌های آینده تیم ضمن ارائه بازی‌های زیبا، به نتایج مدنظر هم دست یابد.

درودگر با اشاره به اینکه حسین هدایتی قول داده بزودی مشکلات مالی ملوان حل خواهد شد، در مورد دیدار با سپاهان هم گفت: بازی بسیار سختی در اصفهان داریم، خصوصا اینکه این تیم در تهران هم برابر پرسپولیس شکست خورده است. قطعا با تلاش اعضای کادرفنی و تلاش بازیکنان می‌توانیم در اصفهان از سپاهان امتیاز کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.