درودگر: چرا متخلفان هفته اول جریمه نقدی شدند ولی از ما امتیاز کسر کردند؟/ برخورد کنید؛اما بدون تبعیض

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – صادق درودگر می‌گوید مخالف پاکسازی فضای ورزشگاه‌ها نیست، اما کمیته انضباطی نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شود.

به گزارش ممتاز؛ درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان که کمیته انضباطی به خاطر تخلف تماشاگران یک امتیاز از تیمش کسر کرده می‌گوید: «من آدمی هستم که کاملا با برخوردی که نسبت به توهین در ورزشگاه‌ها وجود دارد موافقم اما با تبعیض مخالفم. چطور آن تیم‌هایی که تماشاگرانشان هفته اول فحاشی کردند، برایشان جریمه نقدی در نظر گرفتند اما حالا از ما امتیاز کسر می‌کنند؟ اگر واقعا قرار است برخورد شود، باید با همه عادلانه برخورد شود. خب از تیم‌های متخلف هفته اول هم امتیاز کسر می‌کردند نه اینکه آن‌ها را جریمه نقدی کنند و از ما امتیاز کسر کنند.»
او ادامه می‌دهد: «من با سالم سازی فضای استادیوم‌ها موافقم و اگر قرار بر این باشد که از تیم‌ها امتیاز کسر کنند، مخالفتی ندارم، حتی اگر از تیم خودم امتیاز کسر کنند. ولی همان‌طور که گفتم این قانون باید برای همه تیم‌ها اجرا شود. البته من در آیین نامه چنین چیزی ندیده‌ام. شاید قانون به رئیس کمیته انضباطی چنین اختیاری داده. اگر این‌طوری است، اشکالی ندارد. امتیاز کسر کنند ولی تبعیض نباشد.»
به درودگر می‌گوییم «با توجه به اینکه استقلال هم جزو تیم‌هایی است که از آن امتیاز کسر شده، خیال شما راحت است که رای کمیته انضباطی تعلیق می‌شود». او در این مورد می‌گوید: «من به این موضوع توجه نمی‌کنم. اگر این قانون برای همه است، خب کاری خوبی است. شاید هم قرار بوده از استقلال امتیاز کسر کنند، ملوان و سایپا را هم آورده‌اند کنار این تیم که بگویند دو تا تیم دیگر هم بوده‌اند و کاری کنند که استقلالی‌ها کمتر اعتراض کنند. من نمی‌گویم امتیاز ملوان را کسر نکنید. می‌گویم اگر تماشاگران تراکتورسازی و پرسپولیس هم تخلف کردند، باید از این تیم‌ها امتیاز کسر شود. از ما امتیاز کم کنید، از تراکتور و پرسپولیس و بقیه تیم‌ها هم همین‌طور.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.