دروغ‌های شاخ‌دار به سبک اسرائیل

جام جم آنلاین: منابع امنیتی مصر شایعات منتشر شده درباره هرگونه تلاش ایران برای ترور سفیر رژیم صهیونیستی در جنوب سینا را تکذیب کرده و گفتند این سفیر اصلا به سینا سفری نداشته است که بخواهد ترور شود.

روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: منابع امنیتی مصر خبر رسانه‌های صهیونیستی درباره خنثی شدن تلاش ایران برای ترور یعقوب امیتای سفیر رژیم صهیونیستی در مصر در جنوب سینا را تکذیب کردند.

این منابع افزودند: هیچگونه عملیاتی علیه سفیر (رژیم)اسرائیل که اساسا هیچگاه در جنوب سینا حضور نداشته صورت نگرفته است.

حمایت پهلوی از خواننده مرتد

رضاپهلوی فرزند شاه مخلوع از خواننده هتاک به مقدسات مسلمانان که توسط مراجع عظام تقلید مرتد اعلام شده است ، حمایت کرد.

وی بدون توجه به جریحه دار شدن احساسات دینی مردم ایران از اقدام موهن شاهین نجفی خواننده مرتد ، از وی با عنوان هنرمند جوان یاد کرد.

همچنین پهلوی در اظهاراتی سخیف ، حمایت از کسی که به مقدسات توهین می کند را “روشن فکری” دانست.

 در حالی  که مردم ایران حکومت پدرش را به دلیل ضد دینی و استبدادی بودن در ۲۲ بهمن سال ۵۷ سرنگون کرد و جنایات رژیم پهلوی از ذهن هیچ ایرانی پاک نشده است فرزند شاه مخلوع با کمال وقاحت هرگونه موضع گیری نسبت به شاهین نجفی را توحش قرون وسطایی می داند.

بانوی اول فرانسه، همسر رئیس‌جمهور نیست

 روزنامه آمریکایی هافینگتون‌پست نوشت: فرانسوا اولاند در حالی سکان الیزه را به‌دست گرفت که برای اولین بار در تاریخ جمهوری پنجم فرانسه، بانویی وی را به عنوان رئیس‌جمهور همراهی می‌کرد که قانونا نسبتی با وی ندارد!

“والری تریرویلر” ، روزنامه‌نگار ۴۷ ساله‌ای که  هنگام بدرقه سارکوزی از کاخ الیزه، اولاند را همراهی می‌کرد، تاکنون دو بار ازدواج کرده که هر دو ازدواجش به طلاق انجامیده و از این دو ازدواج صاحب سه فرزند است. فرانسوا اولاند نه همسر رسمی وی محسوب می‌شود و نه پدر فرزندانش.

تریرویلر بر این باور است که این موضوع که بانوی اول فرانسه همسر رئیس‌جمهور نبوده و در واقع تنها هم‌خانه وی باشد، مشکلی ایجاد نکرده و تنها زمانی که وی و اولاند بخواهند با پاپ دیدار داشته باشند، قدری دردسرساز است.

تریرویلر با افتخار می‌گوید که او “یک زن آزاد” است. فرانسوا اولاند هم حاضر به تایید یا رد اینکه این دو با هم زن و شوهر هستند یا نیستند، نشد و ابراز داشت که زندگی ما به خودمان مربوط است!

 آمریکا و منافقین تروریست

روزنامه اماراتی الخلیج نوشت دولت امریکا قصد دارد نام گروهک منافقین را از فهرست سازمان های تروریستی حذف کند.

 روزنامه الخلیج در پایگاه اینترنتی امروز خود در گزارشی به قلم “حنان البدری” از واشنگتن نوشت: دولت امریکا قصد دارد نام سازمان “مجاهدین خلق” (منافقین) را از فهرست سازمان های تروریستی حذف کند.

یک مقام مسئول امریکایی که ترجیح داد هویتش فاش نشود، تاکید کرد نظر آمریکایی ها از این اقدام که به زودی صورت می گیرد، مثبت است؛ هرچند هیلاری کلینتون هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته است.

با این حال این مقام مسئول، اتخاذ این تصمیم را با تخلیه اردوگاه اشرف و انتقال حدود ۱۲۰۰ فرد باقیمانده به اردوگاه حریه نزدیک به فرودگاه بین المللی بغداد مرتبط دانست.

 تحریم ها شکست خورد

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در سرمقاله امروز خود آورده است : باید باور کنیم تحریم‌ها علیه ایران با شکست روبرو شده‌اند.

 این روزنامه به نقل از جفری گولدبرگ از نشریه آتلانتیک نوشت: ادعاهای کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران تحت فشار است و فعالیت های هسته‌ای آن کاهش یافته و منزوی شده‌ است پوچ و بی اساس می‌باشد.

واشنگتن پست در ادامه به شکست تحریم ها علیه ایران اذعان کرده و یادآور شد : کمرنک شدن روابط تجاری ایران با آمریکا و اروپا به تحکیم روابط تهران با کشور های آسیایی منتهی شد بطوریکه هم اکنون تعداد شرکای تجاری ایران در آسیا بیشتر از شریکان اروپایی این کشور است .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.