دروغ بزرگ لیلا حاتمی در گوگل پلاس+تصاویر

دروغ بزرگ لیلا حاتمی در گوگل پلاس+تصاویر

در این پست که بنام "آذربایجان " به اشتراک گذاشته تصویری را با القای این مطلب که با وجود گذشت ماهها از زلزله آذربایجان کمک رسانی به مناطق مذکور ناکام مانده و زلزله زدگان علیرغم اعلام مسوولین زیر برف پائیزی زیر چادر درحال سپری کردن روزهای خود هستند به نمایش گذاشته است .


صفحه لیلا حاتمی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس که یکی از فعالترین صفحات این شبکه محسوب میشود ظاهرا درحرکتی ناشیانه دست به انتشار تصویری دروغین از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی نمود.

به گزارش زلال نیوز به نقل از البرز
وی که پیش از این نیز در ماجرای بازداشت عوامل جاسوسی منافقین،کمونیستهاو خبرنگاران شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا درهمین مناطق دست به انتشار مطالب گسترده ای زده در حرکتی عجیب تصویری از زلزله ترکیه را بجای تصویر مناطق زلزله زده آذربایجان به نمایش گذاشت .

وی در این پست که بنام "آذربایجان " به اشتراک گذاشته تصویری را با القای این مطلب که با وجود گذشت ماهها از زلزله آذربایجان کمک رسانی به مناطق مذکور ناکام مانده و زلزله زدگان علیرغم اعلام مسوولین زیر برف پائیزی زیر چادر درحال سپری کردن روزهای خود هستند به نمایش گذاشته است .

این درحالیست که بررسی ها نشان میدهد تصویر مذکور به متعلق به زلزله سال گذشته ترکیه بوده که روز چهارشنبه ۱۲ نوامبر ۲۰۱۱ ازسوی رسانه های ترک منتشر شده است .

صفحه لیلا حاتمی در این شبکه اجتماعی با فعالیتهای مشابه تبدیل به رسانه ضدانقلاب شده است بطوریکه باوجود مشخص بودن اتهامات واضح نسرین ستوده اخرین پست های حاتمی به تصاویری تعلق دارد که با مصالح ملی منافات دارد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    اگرچه عکسش جعلی ولی خبرش درست و راسته

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.