دروغ های احمد شفیق بیانگر تنگ تر شدن حلقه محاصره برای وی و حامیانش است

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۴:۰۶:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فعال مصری:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-عضو دفتر سیاسی حزب عمل مصر گفت، دروغ های شفیق در کنفرانس مطبوعاتی بیانگر تنگ تر شدن حلقه محاصره برای وی و حامیانش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازشبکه خبری العالم، “محمد البیومی” عضو دفتر سیاسی حزب عمل مصر در گفتگو با این شبکه گفت، دروغ بزرگ شفیق این است که گفت اخوان المسلمین جزیره سینا را ازدست خواهدداد،اما چه کسی سینا را تقسیم کرد؟ این رژیم مبارک بود که جزیره سینا راتقسیم کرد وتسلیم خواسته های دشمن صهیونیستی شد. وی افزود،وعده رفاه اقتصادی برای مردم مصر دروغ دیگر احمد شفیق است،شفیق برای چندین دهه بالاترین پست ها را در دوره حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر داشته است و این درحالیست که آن دوره جز فقر و نابسامانی اقتصادی، نتیجه ای برای مردم نداشت.
البیومی افزود،طرفداران احمدشفیق وافرادبازمانده رژیم مبارک دیکتاتورمخلوع مصرشایعه پراکنی می کنند که اخوان المسلمین درصدد تجزیه مصر است و آنها تلاش می کنند با فریب افکار عمومی باردیگر قدرت را به چنگ بیاورند و رژیم سابق را بازگردانند.
البیومی دروغ پردازی های شفیق و هواداران وی را بیانگر شکست و ناکامی آنها دانست و تصریح کرد احمد شفیق از میان ۱۳ نامزد تنها فردی است که در الصعید و امبابه و حتی پای صندوق رای با کفش های پرتاب شده از سوی مردم مواجه شد.
البیومی همچنین گفت که گروه های انقلابی باید قوه مجریه را از شورای نظامی تحویل بگیرند.
این فعال سیاسی مصری افزود شواهد حاکی است که تیم احمد شفیق برای پنهان کردن واقعیتها از مردم، فضای سیاسی کشور را تیره می کنند اما حضور مردم در میادین و اصراربرتحقق اهداف انقلاب بیانگر هوشیاری مردم و تصمیم آنها برای مقابله با کسانی است که درصدد دور زدن انقلاب هستند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۶۰۶۱۲۳۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.