درولیچ: امشب شانس با ما یار نبود/ احساس می‌کنم که در تایلند جشن صعود می‌گیریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند پس از شکست برابر استقلال از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ممتاز؛ بوران درولیچ مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خیری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «به نظر من تیم ما خوب بازی کرد. ما در تصاحب توپ خوب بودیم اما تنها چیزی که نداشتیم شانس بود. بسیاری از تیم ها پس از دریافت گل زودهنگام بسیار زود عصبی می‌شوند اما خوشبختانه ما مضطرب نشدیم و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتیم.»

او با بیان اینکه تیمش در این دیدار موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کرد، گفت: «در این بازی موقعیت‌های خوبی را در اختیار داشتیم. ما برای پیروزی آمده بودیم و بازی خوبی را هم ارائه دادیم اما در پایان بازنده شدیم.»

مربی بوریرام در ادامه گفت: «به بازی برگشت امید بسیاری دارم و احساس می کنم که تیم ما پتانسیل صعود را دارد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دیدار بعدی برنده از میدان خارج شویم.»

درولیچ در مورد خشن بازی کردن شاگردانش در این دیدار گفت: «ما فوتبال مورد نطرمان را زمین اجرا کردیم، به هر حال بعضی اشتباهات در این سطح از بازی طبیعی است اما بازیکنانم وظایف خود را در میدان انجام دادند. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بهتری کسب کنیم.»

او همچنین در واکنش به جو ورزشگاه آزادی و تاثیر آن روی تیمش گفت: «می خواهم از همه تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند تشکر کنم. آنها از تماشای بازی لذت بردند و مطمئن باشید که در بازی برگشت هم هواداران بوریرام از تیمشان حمایت می کنند و از بازی لذت خواهند برد.»

مربی بوریرام در پایان در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی برای دیدار برگشت دارد، گفت: «من نمی‌توانم به طور دقیق در مورد برنامه‌مان در بازی برگشت صحبت کنم. به نظر من رطوبت هوا امتیازی برای ما در بازی بعدی است. همچنین امیدوارم بازیکنان غایب در بازی برگشت تیم را همراهی کنند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.