دریافت گل اول ابتکار عمل را به دست حریف داد

۱۶م اسفند ،

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، اینترمیلان در دیدار رفت دور حذفی لیگ اروپا در زمین تاتنهام با حساب ۳ بر صفر شکست خورد تا کاری سخت در دیدار برگشت در خانه داشته باشد.

به گزارش فارس،گرت بیل دقیقه ۶، گیلفی سیگوردسن ۱۸ و یان فرتونگن ۵۳ گل‌های تاتنهام را زدند تا شکست سنگینی را به نرآتزوری تحمیل کنند.

آندرا استراماچونی در این مورد گفت: تصور می‌کنم تاتنهام به دلیل‌های زیادی تیم برتر میدان بود. بیشترین آسیبی که در این دیدار دیدیم، قدرت بدنی کم بازیکنانم بود. ۲ گل از ۳ گلی که دریافت کردیم، به دلیل عدم توانایی بازیکنانم در کارهای هوایی بود. اگر از ۲ فرصت گلی که داشتیم استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم امیدهای‌مان برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: تلاش‌مان این بود که به تیم حریف اجازه ندهیم در ابتدای دیدار گلزنی کند ولی خب، نتوانستیم این کار را انجام دهیم. گل خوردن در دقیقه‌های ابتدایی آن هم در زمین حریف، ابتکار عمل را به دست میزبان می‌دهد. به همین دلیل ادامه کار برای‌مان خیلی سخت شد. تنها راهی که برای ما باقی مانده این است که در دیدار برگشت نهایت تلاش‌مان را به کار گیریم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم، هرچند این کار بسیار دشوار خواهد بود. فراموش نکنید اینترمیلان در دیدارهایی که هیچ کس فکر نمی‌کرده توانسته به بازی برگردد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.