درگذشت فوتبالیست سرشناس بر اثر سکته قلبی +عکس



به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا: سنگربان سابق تیم ملی فوتبال چک در سن ۴۷ سالگی و بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

جهان فوتبال قبل از پایان سال ۲۰۲۴ یک حادثه تلخ و دور از انتظار دیگر هم داشته است و آن مرگ سنگربان سابق تیم ملی فوتبال چک و نیوکاسل(Newcastle United) میباشد. پاول سرنیچک(Pavel Srnicek) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال چک که سابقه حضور در تیم های نیوکاسل، وستهام(West Ham United)، پورتموث(Portsmouth) و شفیلد(Sheffield United) را داشته است در سن ۴۷ سالگی درگذشت. علت مرگ این سنگربان سکته قلبی گزارش شده است.

درگذشت فوتبالیست سرشناس بر اثر سکته قلبی +عکس

چهره‌های فوتبالی سرشناس زیادی در مراسم خاکسپاری این دروازه‌بان سرشناس حضور داشتند که آلن شیرر(Alan Shearer) کاپیتان سرشناس نیوکاسل یکی از آنها بوده است. باشگاه نیوکاسل در بیانیه‌ای با خانواده این دروازه‌بان ابراز همدردی کرده و گفته است: هواداران، بازیکنان و مدیران باشگاه نیوکاسل همدردی خود را با خانواده پاول اعلام می‌کنند و برای آنها صبر آرزو داریم.

این دروازه‌بان اهل چک ۴۹ بازی ملی هم در کارنامه داشته است. پتر چک(Petr Čech) و پیتر اشمایکل(Peter Schmeichel) دو دروازه‌بان اسطوره ای لیگ برتر انگلیس هم در پیام های جداگانه ای با خانواده سرنیچک ابراز همدردی کردند.



نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.