درگیری خونین پلیس با اراذل‌ و‌‌‌‌‌‌ اوباش مست+عکس

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ علی اصغر صفی خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران واحد گشت خودرویی در حین تردد در محدوده خیابان احسان به سه نفر جوان که به طور نامتعارفی در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.
رییس کلانتری۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ماموران واحد گشت جهت بررسی موضوع به جوانان نزدیک شده که ناگهان متهمان اقدام به فرار کرده به وسط خیابان دویدند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: ماموران زبده جهت دستگیری متهمان خطرناک پس از ۳ مرتبه فرمان ایست، اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی شدند که این عمل موجب شد یکی از اراذل اوباش خود را در وسط خیابان به زمین بیاندازد.
وی ادامه داد: به دنبال این موضوع یکی از اخلال‌گران با درآوردن چاقو جهت فرار از دستان پلیس جلوی یک موتور سیکلت سوار در حال حرکات را گرفت و ضربه رساندن به آن قصد گرفتن موتور سیکلتش را داشت که بلافاصله ماموران انتظامی خود را به درگیری می‌رساند.درگیری خونین پلیس با اراذل‌ و‌‌‌‌‌‌ اوباش مست+عکس

 
سرهنگ علی اصغر صفی خانی افزود: در حین درگیری فیزیکی مامور و متهم چاقو به دست، مامور دیگر انتظامی به دلیل حساسیت موضوع اقدام به شلیک چند تیر جنگی کرده که دو تیر به پای متهم و دیگری به بازوی فرد مذکور برخورد می‌کند و زمین گیر می‌شود.
رییس کلانتری۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت تمامی متهمان دستگیر و در بررسی از آنان مشخص گردید که که همگی مست بوده واز اراذل اوباش به نام منطقه هستند.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.