درگیری در جام تختی/حمله برادر و مربی محمدرضا گرایی به داوران

پس از شکست محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی تیم ملی مقابل امین کاویانی نژاد، مربی و یکی از برادران این کشتی گیر حرکات ناشایستی را به نشان اعتراض به داوری نشان دادند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، یکی از حواشی تلخ رقابت‌های  کشتی فرنگی جام تختی در دیدار وزن ۷۲ کیلوگرم بین محمدرضا گرایی و امین کاویانی نژاد رقم خورد.

در حالیکه گرایی از حریف عقب بود در یک لحظه پشت حریف را به تشک چسباند اما داوران اتعقادی به ضربه فنی نداشتند و دستور برپا دادند و مربیان گرایی اقدام به چلنج نکردند اما با سوت پایان مبارزه مربی این کشتی گیر و حسین گرایی برادر وی با حرکات ناشایست روی تشک آمدند و به سمت داوران هجوم بردند.

 رحیم گیوی مربی این کشتی گیر  و حسین گرایی برادر این کشتی گیر با اعتراض به رای داوری روی تشک کشتی آمدند و ضمن درگیر شدن اعتراض شدیدی به داوران داشتند که در ادامه موضوع به بیرون تشک کشیده شد.

برخی از علاقه مندان و مسئولین شیرازی نیز برای آرام کردن جو سالن تلاش کردند و در نهایت با راهی کردن برادران گرایی و وابستگان این کشتی گیر به بیرون سالن غائله ختم شد.

حسن رنگرز مدیر تیم های ملی نیز با دخالت و صحبت هایی که با برادران گرایی و مربی آنها داشت تلاش کرد تا جو آرام شود.

محمدعلی گرایی برادر بزرگتر محمدرضا نیز که در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ با کسب مدال برنز سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را به دست آورد نیز از نحوه داوری به شدت ناراحت بود و اعتقاد داشت برادرش حریف را ضربه فنی کرده بود.

تمام این درگیری ها در حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی، نماینده اتحادیه جهانی کشتی، نماینده کمیته انضباطی فدراسیون صورت گرفت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.