درگیری دزدان با راننده جرثقیل پلیس برای پس گرفتن خودروی سرقتی

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ماموران گشت انتظامی یگان انتظامی تهران هنگام گشتزنی در خیابان نخل، متوجه شدند که یک دستگاه خودروی پراید به طرز مشکوکی پارک شده است که پس از استعلام از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ مشخص شد که این خودرو مسروقه است و ساعتی پیش از منطقه ای دیگر در تهران به سرقت رفته است. با هماهنگی انجام شده توسط ماموران جرثقیل راهنمایی و رانندگی برای انتقال خودروی مذکور به محل اعزام شد و ماموران پس از صدوری قبض پارکینگ محل را ترک کردند.

دقایقی بعد از اعزام ماموران به ماموریتی دیگر، سه سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان به محل مراجعه و با استفاده از غفلت راننده جرثقیل، وی را مورد ضرب و جرح قرار می دهند و سعی می کنند که خودروی پراید را که تقریبا روی خودروی جرثقیل بود، را پایین آورده و بربایند که با تماس راننده جرثقیل با پلیس ۱۱۰ از محل متواری می شوند.

لحظاتی بعد مرکز پیام ۱۱۰ موضوع را به ماموران گشت انتظامی خبر می دهد و ماموران بلافاصله مجددا به محل مراجعه می کنند که طی آن راننده مصدوم به بیمارستان منتقل و خودروی مسروقه نیز با کمک یکی از ماموران به پارکینگ منتقل می شود.

بالافاصله مشخصات خودروی ضاربان و همچنین شماره پلاک آن که توسط راننده مصدوم یادداشت شده بود، استعلام شده، مالک و محل زندگی ضاربان مشخص می شود که بلافاصله ماموران با دریافت حکم بازرسی منزل به محل اختفای متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه هر سه متهم را بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ رضایانی سرکلانتر اول تهران با اعلام این خبر گفت: این سه متهم که “ایمان”، “علی” و “نوید” نام داشتند در کلانتری طی بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودری پراید و همچنین ضرب و شتم راننده جرثقیل برای جلوگیری از انتقال خودرو به پارکینگ اعتراف کرده و عنوان داشتند که خودروی مسروقه را برای کاری در آن محل پارک کرده بودند و گمان نمی کردند که ماموران به آنها مظنون شوند.

این در حالی است که در بازرسی از داخل صندوق عقب خودرو پیکان یک رشته سیم مفتولی که برای باز کردن در خودرو به کار می رود، کشف و ضبط شده است.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.