درگیری فیزیکی در صحن علنی مجلس

تاریخ انتشار: ۷ June 2016 | 1:54 pm

درگیری درحد زد و خورد در صحن علنی مجلس

معاون پارلمانی وزیر جهاد با نماینده آمل در صحن علنی مجلس درگیر شد و با صدای بلند فریاد می کشید.

صحنه های اکشن در صحن علنی مجلس

 در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با یکی از نمایندگان حاضر در صحن درگیر شد. این درگیری تا جایی ادامه یافت که وی با صدای بلند داد و بیداد می کرد و تعدادی از نمایندگان جلوی دهان وی را گرفته و وی را از صحن علنی خارج کردند.

این درگیری همزمان با نطق نمایندگان و حضور چیت چیان وزیر نیرو در صحن علنی اتفاق افتاد.به گفته یکی از نمایندگان درگیری معاون پارلمانی وزیر جهاد با یوسفیان ملا نماینده آمل بوده است.گفته می شود معاون حجتی در این نزاع، یقه لباس خود را پاره کرده است.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

درگیری فیزیکی در صحن علنی مجلس!

در نخستین دقایقی که علی مطهری بر کرسی ریاست مجلس نشست و همزمان با نطق میان دستور محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ صدای داد خلیل آقایی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی شنیده شد.او در دو ردیف اول صندلی های مجلس ایستاده بود و تعدادی از نمایندگان از جمله جهانبخش محبی نیا، جبار کوچکی نژاد و عزت الله یوسفیان ملا دور او جمع شده بودند. گویا یکباره میان او و یوسفیان ملا درگیری فیزیکی شکل گرفت که منجر شد آقایی تعادلش را از دست بدهد و خم شد. به گونه ای که نمایندگان کمکش کردند که بایستد. در این لحظه دیده شد که دکمه های پیراهن او تا کمر باز شده است.

به گفته یکی از نمایندگان حاضر در صحنه، آقایی مدعی شده بود که یوسفیان ملا نماینده آمل در مورد یک مساله به او توهین کرده و از لفظ بدی علیه او استفاده کرده است. اما یوسفیان منکر این ماجرا است.مجلس دقایقی درگیر این تنش بود تا اینکه مطهری از نمایندگان خواست تا آقایی را از مجلس به بیرون هدایت کنند.گفتنی است قرار است هیات نظارت بر نمایندگان این موضوع را بررسی کند.

 

منبع: مهر

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.