درگیری ها مسلحانه در کراچی پاکستان منجر به کشته شدن چهار نفر شد

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، پلیس و نیروھای امنیتی وابسته به یگان سپاہ مرزی پاکستان (FC) بمنظور سرکوب حملات افراد مسلح در منطقه ‘لیاری’ کراچی مستقر شدند.

به گفته مقام های پلیس کراچی، اشرار مسلح روز شنبه با شلیک چند موشک آر پی جی باعث کشته شدن چهار نفر از جمله دو افسر پلیس پاسگاه لیاری و همچنین زخمی شدن دست کم ھشت نفر دیگر شدند.

به گفته ‘اسلم چودری’ افسر ارشد سازمان تحقیقات جنایی پاکستان، دو نفر از مهاجمین در عملیات مشترک نیروھای این سازمان و پلیس کراچی به ھلاکت رسیدند، اما این عملیات تا پاکسازی منطقه مورد نظر ادامه خواھد داشت.

شبکه ھای محلی پاکستان ھم اکنون در گزارش ھای خود، تعداد قربانیان عملیات روز شنبه در کراچی را پنج نفر عنوان کردند.

منابع محلی گزارش دادند: اشرار مسلح حملات خود را با شلیک آر پی جی، تیراندازی و پرتاب نارنجک به سوی ماموران پلیس و نیروھای امنیتی انجام دادند.

‘مشتاق شاہ’ رییس پلیس کل ایالت سند در گفت وگو با رسانه ھا گفت: اشرار مسلح در درگیری با نیروھای پلیس، از جدید ترین سلاح ھای گرم استفادہ می کنند.

شب گذشته نیز پرتاب نارنجک جنگی توسط افراد ناشناس به خودروی یک عضو سابق پارلمان ملی پاکستان در شهر بندری کراچی سه کشته و ۱۰ مجروح برجای گذاشت.

‘نبیل گابل’ که از این حمله تروریستی جان سالم به در برد در گفت و گو با رسانه ها، پرتاب نارنجک بسوی اتومبیل خود از سوی اشرار را تایید کرد.

کراچی بزرگترین شهر اقتصادی پاکستان طی روزها و ماھھای اخیر شاهد درگیری های قومی و حزبی فراوانی بوده است.

در سال گذشته میلادی در خشونت های این شهر بیش از یک هزار نفر قربانی شدند.

آساق ** ۱۰۹۵ **۱۰۸۰** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۱۲۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.