درگ مکلارن آتشین با اونتادور و R8 [ویدئو]

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

وقتی روی خط استارت می ایستید برای کسی اهمیتی ندارد که خودروی تان پیشرانه تنفس طبیعی داشته یا مجهز به توربوهای دوقلوست، کسی در آن لحظه به این فکر نیست که نسبت قدرت به وزن خودروی شما در مقایسه با رقیبتان کمترست یا بیشتر. تماشاچیان فقط و فقط می خواهند ببینند که کدام خودرو زودتر از بقیه از خط پایان می گذرد!

صحبت امروز ما مکلارن ۱۲C است که مدل ۲۰۲۴ استاندارد آن با پیشرانه ۳٫۸ لیتری تویین توربو می تواند ۶۱۶ اسب بخار تولید کند. اولین رقیب او آئوی R8 فیس لیفت است که مجهز به اگزوزهای آکروپویک بوده و پیشرانه ۵٫۲ لیتری V10 آن قدرتی ۵۵۰ اسبی دارد. هردو خودرو با لانچ کنترل آغاز به حرکت می کنند.

دومین رقیب مکلارن، اونتادوری است با قلب ۶٫۵ لیتری ۶۹۰ اسبی که در اینجا تنها تفاوتش با نسخه های استاندارد استفاده از رینگ های ADV.1 است. همانطور که ملاحظه می کنید این رقابت دوبار تکرار شد تا هرگونه سوتفاهم احتمالی را از بین ببرد!

و اما مکلارن ۱۲C برای سومین و آخرین بار باید با خودش رقابت کند! در این ویدئو می توان دید کیت تقویتی Evoms که قدرت خروجی آنرا به مرز ۶۶۰ اسب رسانده تنها ۰٫۱ ثانیه او را جلوتر از نسخه استاندارد ۱۲C می برد.

۲۰

بهمن


sddefault


مک لارن تیونینگ سوپراسپرت مسابقه درگ ویدئو کلیپ


فیسبوک


۱۰ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.