دریادار سیاری سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک‌گفت

فروردین ۱۴۰۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی سی و پنجمین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل(ره) را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سی و پنجمین سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل(ره) را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

صدور فرمان تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ۳۵ سال پیش و در بیست و چهارم مهرماه سال ۱۳۵۸، به منظور تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایمان مستحکم و بینش عمیق دینی و سیاسی از برکات مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) بود تا با حضور معنوی این سازمان مقدس، ارتش قهرمان، بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین گردد و بدین ترتیب بود که ارتش متخصص و شجاع با بازوی ایمان و اخلاص، در طول ۸ سال دفاع مقدس و با تمسک به قرآن و آرمان‌های الهی، مصداق واقعی جهاد فی سبیل الله و ادامه دهندهٔ راه حسین(ع) شد و لقب زیبا و ماندگار«شجره طیبه» را از مولی و مقتدایش(امام راحل عظیم‌الشأن) دریافت و به عنوان نشانی پرافتخار بر سینه نصب نمود تا سربلند‌تر از همیشه با ارتقای آمادگی‌های نظامی و معنوی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معزز کل قوا از میهن اسلامی حراست نماید.

امروزه نیز معظم‌له با اعتماد کامل به ارتش پاک ج. ا. ا.، ارتش را پایهٔ مستحکم اقتدار و بر‌ترین عامل در حفظ امنیت و دژ و بارو و حصن و حصار مطمئن مردم و خط مقدم تحرک بر‌ می‌شمارند و می‌فرمایند:«نظامیانِ مدافعِ از امنیت کشور، براى اینکه امنیت را حفظ کنند، جان خود را به میدان آورده‌اند؛ مردان حق، سلحشوران، مدافعان ارزشهاى معنوى، حاضرند جان خود را کف دست بگیرند و در این میدان قدم بگذارند؛ این، چیز بزرگى است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.»

بی‌شک تلاش‌‏های مخلصانه کارکنان مومن سازمان ارزشمندِ نظامی و مکتبی عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت ارزش‌‏های معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم، سبب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی گردیده و سلاحی بی‌‏نظیر را در کنار توانمندی‌‏های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرار داده است.

ضمن تبریک این روز به همه همرزمان و فعالان عرصهٔ معنوی و ایمانی و سیاسی ارتش، از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت همه خدمتگزاران به این نظام مقدس و حافظان حریم معنوی و پرچمداران فرهنگی و دینی و سیاسی در ارتش ج. ا. ا. و همه سربازان ولایتمدار این شجره طیبه را در شعاع پرمهر و نورانی و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و یاری‌رساندن به ارتش ج. ا. ا. مسئلت می‌نمایم.

۲۴/۷/۹۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیّاری

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.