دریافت تلفنی فطریه و کفاره توسط پست بانک

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

دریافت تلفنی فطریه و کفاره توسط پست بانک | چاپ |
شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۴:۱۶

براساس توافقات حاصله بین پست بانک ایران با سازمان بهزیستی و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) و به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی، وجوه فطریه و کفاره هموطنان به صورت تلفنی برای نیازمندان دریافت می گردد.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار  سامانه تلفنبانک این بانک به شماره ۸۴۲۸۴ برای هموطنان استان های تهران و البرز و همچنین شماره ۸۴۲۸۴- ۰۲۱ برای هموطنان سایر استان ها از طریق پست بانک کارت و سایر کارت های عضو شبکه شتاب آماده دریافت وجوه شرعی فطریه اعم از سادات و عام و همچنین کفاره روزه است.
علاوه بر سامانه مذکور وجوه مربوطه از طریق ۱۴ هزار و ۵۰۰ شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی این بانک سراسر کشور نیز بصورت حضوری دریافت می گردد.
گفتنی است: شماره حساب ۰۲/۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۱ جهت واریز فطریه عام، شماره حساب ۰۲/۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۲ جهت واریز فطریه سادات و شماره حساب ۰۲/۳۱۴۷۰۰۰۰۰۰۰۳ نیز جهت واریز کفاره روزه به نفع نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح شده و همچنین شماره حساب ۰۱۶۳۰۶۱۵۰۰۰۰۰۰۱۵۰۰ جهت واریز فطریه عام، شماره حساب ۰۱۶۳۰۶۱۵۰۰۰۰۰۰۱۶۰۰جهت واریز فطریه سادات و شماره حساب ۰۱۶۳۰۶۱۵۰۰۰۰۰۰۱۷۰۰ جهت واریز کفاره روزه به نفع نیازمندان سازمان بهزیستی افتتاح شده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.