دریافت پاسخ یک نامه پس از ۲۳ سال +عکس

letter1

letter1

یکی از نمادهای دریا از گذشته قوطی هایی بوده است که درون آن نامه های مختلف قرار داشته است. این حرکت را معمولا افرادی که درون جزیره ای دورافتاده گم می شدند یا دزدان دریایی انجام می دهند اما عده ای نیز از سر کنجکاوی و تحت تاثیر فیلم اینکار را انجام داده اند.

“زویی لمون” از جمله افراد گروه سوم است که با دیدن فیلم های سینمایی تصمیمی به انجام چنین کاری گرفته است. او زمانی که تنها ۱۰ سال داشت برای سفری تفریحی به آلمان رفت و همانجا نامه ای نوشته و درون آب انداخت ولی شاید باورش نمی شد هیچوقت جواب آن را بگیرد.

letter2

زویی که در شهر سالفورد انگلستان زندگی می کند پس از ۲۳ سال که از این ماجرا گذشت نامه ای دریافت کرد و متوجه شد در جواب نامه قبلی برای او نوشته شده است. این نامه را فردی به نام “پیت لاتور” از هلند برای این خانم که حالا ۳۳ سال دارد فرستاده است.

او در نامه خود آورده است که در حال قدم زدن در ساحل بوده که این نامه را دیده و البته با قدمت آن بسیار شگفت زده شده است از این رو تصمیم میگیرد تا جواب این نامه را نوشته و به دست صاحب اصلی اش برساند. نکته جالب این است که “زویی” در تمام این مدت و حتی پس از ازدواج نیز در آدرس قبلی خود زندگی می کرده است و نامه مستقیم به خودش رسید.

مطالب مرتبط:

  1. چگونه در تابستان خنک بخوابیم؟
  2. سه راهی پاسخ به خواستگار / طنز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.