دریافت پول از خودپرداز بدون کارت در ترکیه

۳۰م دیماه ،

بینا- موسسه مالی ترکیه‌ای Türk Ekonomi Bankasi خدمت CEPTETEB (TEB جیبی) را روی نرم افزارهای آیفون به روز کرده است. اکنون کاربران CEPTETEB می‌توانند در دستگاه‌های خودپرداز TEB و فقط با کمک تلفن همراه هوشمند و رمز QR و بدون استفاده از کارت الکترونیکی پول دریافت کنند.
بر اساس خبرها انتشار یافته از سوی TEB، این موسسه تنها بانک در ترکیه است که دریافت پول بدون استفاده از کارت الکترونیکی با کمک تلفن هوشمند را فعال کرده است. این نرم افزار اجازه می‌دهد مشتریان TEB خدمت دریافت پول را با انتخاب گزینه مناسب در نرم افزار موبایل را انتخاب کرده؛ سپس حساب بانکی را انتخاب کرده و مبلغ درخواستی را از این طریق دریافت کنند.
در دستگاه خودپرداز، مشتریان بسیار ساده با تلفن همراهشان رمز QR را از روی نمایشگر دستگاه خودپرداز اسکن می‌کنند. این دستگاه‌های خودپراز اسکناس لیره ترکیه، یورو یا دلار به مشتری پرداخت می‌کنند.
همچنین نرم افزار موبایل به کاربر اجازه می‌دهد به تبادل پول نقد بپردازد؛ تسهیلات را خریداری یا بفروش رساند؛ همچنین بتواند صورتحساب‌هایش را پرداخت کند؛ با توجه به اینکه تمام این خدمات به صورت رایگان برای مشتری فراهم می‌شود.
دنیز دوریم چنگیز مدیر کانال‌های جایگزین TEB در این باره می‌گوید: کاربرانی که از خدمت موبایل اینترنت در تلفن‌های همراه و تبلت‌هایشان استفاده می‌کنند؛ از این خدمت راضی خواهند بود. تعداد کاربران موبایل بنکینگ (TEB) به ۶/۱ میلیون نفر رسیده است و معتقدیم این رقم در دهه‌های بعدی به سرعت افزوده می‌شود و به همین سبب ما خدمت CEPTETEB را ارتقا داده‌ایم.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.