دریم‌ورکز با انیمیشن ˝توربو˝ در اندیشه فتح گیشه‌های تابستان

۹ م دیماه ،

کمپانی دریم ورکز تابستان ۲۰۲۲ ، انیمیشن سینمایی و سه‌بعدی ˝توربو˝ (Turbo) ساخته ˝دیوید سورن˝ را روانه سینماهای جهان می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از انتشار یافتن اولین تیزر انیمیشن “توربو” از سوی کمپانی دریم ورکز، مشخص شد که این کمپانی برای فتح گیشه‌های فصل تابستان ۲۰۲۲ باز هم به سراغ یک انیمیشن جذاب و سرگرم کننده و این‌بار با موضوع مسابقات اتومبیل‌رانی رفته است.

بنابر این گزارش، فیلمنامه انیمیشن سینمایی “توربو” را “دارن لمک” بر اساس طرحی از “روبرت دی.سیگل” به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ یک حلزون کوچک است که دیوانه‌وار عاشق رانندگی و مسابقات سرعت است. این حلزون پس از اینکه بطور شگفت‌آوری به قدرت فراصوت می‌رسد، تصمیم می‌گیرد تا برای تحقق رویا‌های خودش در مسابقات رالی “ایندینیا جونز” شرکت کند. این حلزون دوست‌داشتنی در راه رسیدن به رویاهایش ضمن اینکه دوستان بسیاری پیدا می‌کند متوجه این امر نیز می‌شود که قهرمانی در هر مسابقه‌ای از جمله مسابقات اتومبیل‌رانی یک کار جکعی است و در واقع هیچکس به تنهایی نمی‌تواند در هر کاری موفق بشود.

به نوشته هالیوودنیوز، “اسنوپ داگز”، “لوئیس گازمن”، “بیل هادر”، “ساموئل ال.جکسون”، ریچارد جنکینز”، “کن جونگ”، “رایان رینولدز”، “میشله رودریگز”، “بن شوارتز” و کورتوود اسمیت” به عنوان صداپیشه با کمپانی دریم ورکز همکاری کردند.

گفتنی است، انیمیشن‌های “ماداگاسکار” و کونگ‌فو پاندا” از جمله آثار قبلی کمپانی دریم‌ورکز می باشند که با استقبال بسیار خوبی در سطح جهان روبرو شدند.

آنونس انیمیشن “توربو” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.