دری ‌نجف‌آبادی: ماهیت استکبار و رژیم صهیونیستی به نسل جوان معرفی شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی‌ با تأکید بر این که ما باید مکر و کید دشمن را شناخته و در برابر توطئه‌های دشمن حالت تهاجمی داشته باشیم، گفت: ما باید ماهیت استکبار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نسل جوان خود بشناسانیم و با همه وجود برای مقابله با دشمن آماده باشیم.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه لرستان، آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی‌، از اعضای مجلس خبرگاران رهبری و نماینده ولی ‌فقیه در استان مرکزی‌، امروز پنج‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه در همایش بزرگداشت مقام پیامبر اعظم(ص) که در محل سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در خرم آباد برگزار شد، در بیان ویژگی‌ها و خصوصیات دین اسلام و شخصیت پیامبر اکرم(ص) با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) که خشم و انزجار مسلمانان جهان را برانگیخته است، افزود: امروز دشمنی دشمنان با اسلام به وضوح برای همگان آشکار است و مسلمانان باید در درجه اول در مقابل این دشمنی‌ها هوشیار باشند، دشمنی دشمن را بشناسند و راه‌های مقابله با این دشمنی را از پیش طراحی نمایند.

وی افزود: با ساخت این فیلم موهون علیه پیامبر اعظم، ملت ایران نیز با شرکت در راهپیمایی‌های گسترده خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند که این اعتراضات و راهپیمایی‌ها باید ادامه پیدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ما باید مکر و کید دشمن را شناخته و اجازه ورود به دشمن ندهیم و در برابر توطئه‌های دشمن حالت تهاجمی داشته باشیم نه دفاعی، خاطرنشان نمود: ما نباید به دشمن اجازه دهیم امیدوار شود ما باید در خانه دشمن بر دشمن غلبه کنیم.

وی گفت: امروز غرب شبکه‌های تلویزیونی ایران که از ماهواره پخش جهانی می‌شد را بسته است تا صدای ملت ما به گوش جهانیان نرسد اما ما باید تلاش کنیم صدای اسلام و انقلاب را به گوش همه برسانیم.

وی اضافه نمود: این‌که امروز ملاحظه می‌شود آمریکا در عراق، افغانستان، بحرین، قطر و یمن حضور دارد به این سبب است که می‌خواهد با اسلام که ضد ظلم و استبداد است مقابله کند و اجازه ندهد اسلامی که آمیخته با عدالت و فضیلت است بر دنیا حاکم شود و این در حالی است که خداوند متعال در قرآن وعده پیروزی اسلام را به ما داده است، دین اسلام همین امروز هم پیروز واقعی است اما امکانات در اختیار دشمن است، باید سنگرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح و به جای آن سنگرهای توحید و ایمان و اسلام را جایگزین کنیم.

وی افزود: امروز رسالت ما در دفاع و پاسداری از اسلام و انقلاب یک رسالت بسیار سنگین و مهم است و باید نهایت تلاش خود در این راه را به کار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه فتح و بیان این که در این آیات قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع) و امت اسلامی از عوامل تحکیم و قوام اسلام می باشند، تصریح نمود: قرآن کتابی است که تا قیام قیامت زنده و پویا است، این کتاب هر روز نو است و پاسخگوی نیازهای بشریت و در یک کلام جام جهان نمای هستی و کتاب تعلیم و تربیت و مکارم اخلاق است که علم قبل، آینده و نیاز روز در آن نهفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تاریخچه و چگونگی استقرار دیگر ادیان همگی در قرآن کریم تصریح شده که این امر نشانگر حقانیت و جامیعت و ارزشمندی آموزه‌های اسلام و قرآن است.

آیت الله دری نجف آبادی، قرآن و وجود پیامبر گرامی اسلام را بالاترین تجلی خداوند دانست و گفت: وجود حضرت محمد (ص)، حضرت علی(ع) و اهل بیت (ع) ارکان اصلی و استوار دین اسلام می باشند، در بررسی تاریخ مدون و غیرمدون بشریت، نسلی همچون طیبه شجره پیامبر اسلام (ص) وجود ندارد که این شجره طیبه در قرن‌های متمادی در مقابل ظلم و ستم و شجره ملعون استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه اراک با اشاره به رسالت سنگین امت اسلام در خصوص حفظ شعائر الهی و دینی افزود: امروزه امت اسلام باید هوشیار باشد و امادگی لازم برای حضور در جبهه‌های نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، اقتصادی و روانی و تبلیغاتی دشمن را داشته باشند

وی، قوام امت اسلامی را در گرو عظمت و بزرگی اسلام و تکریم و تجلیل وجود پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) دانست و یادآور شد: دین اسلام و در راس آن قرآن کریم به عنوان گنجینه‌ای بی بدیل، سبب پایداری و ثبات امت اسلامی شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.