در ˝بوسیدن روی ماه˝ نقش یک زن داخل‌گرا را ایفا نمودم

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شیرین یزدانبخش در گفت‌وگو با هنرآنلاین

شیرین یزدانبخش درباره نقش‌اش در فیلم سینمایی ˝بوسیدن روی ماه˝ گفت: در این فیلم نقش یک زن داخل گرا را ایفا نمودم.

شیرین یزدانبخش بازیگر فیلم “بوسیدن روی ماه” در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درباره ویژگی‌های نقش مادر گفت: برای من نقش احترام‌السادت جذاب و چالش برانگیز بود. احترام‌السادت مادری است که چند فرزند دارد و چون خودم فرزندی ندارم برایم بسیار مهم بود نقش این مادر را بازی کنم و حس و حال واقعی مادر را نشان دهم.

این بازیگر با اشاره iبه ویژگی‌های قابل باور احترام‌السادات تاکید نمود: احترام‌السادات نمونه الگویی مادری مهربان، دلسوز و صمیمی ایرانی است. از منظر دیگر دوستی دیرین و صمیمی با فروغ دارد و اکثر مواقع در کنارش است و حتی حاضر می گردد از حقش بگذرد و فروغ را خوشحال کند و جسد پسرش را iبه جای جسد پسر فروغ iبه همه معرفی می نماید تا فروغ پیش از مرگ iبه آرامش برسد.

بازیگر “جدایی نادر از سیمین” در مورد سایر ویژگی‌های شخصیتی احترام‌السادات عنوان نمود: احترام‌السادات زنی آرام ودرونی است. در کارش نظم و انظباط خاصی دارد. در مقابل فروغ زن شلوغ و پر جنب و جوشی است و رفتارهایش برون‌گرایانه است. این تفاوت‌های رفتاری بین فروغ و احترام‌السادات سبب شده دوستی‌شان عمیق‌تر بشود.

یزدانبخش در مورد نقش مادران در سال‌های جنگ گفت: iبه کشورمان تجاوزی صورت گرفت و جوان‌های ایرانی با غیرت iبه جبهه رفتند و از مملکت دفاع نمودند.نقش مادران هم در این دوران بسیار مهم بود و با روحیه دادن iبه فرزندانشان آنها را روانه جبهه می نمودند.تجربیات شخصی بسیاری در دوران جنگ با دیدن این نوع مادران داشتم.

بازیگر “لطفا مزاحم نشوید” درباره ویژگی‌های نقش احترام‌السادات در فیلمنامه گفت: نقش احترام‌السادات پُر و پیمان و کامل نوشته شده بود و همایون اسعدیان هم توضیحات کاملی درباره نقش iبه من داد و از این ویژگی‌ها در ایفای نقش استفاده نمودم.

یزدانبخش در مورد حس انتظاری که مادران مفقودالاثر در سال‌های جنگ داشتند گفت: تحمل چشم انتظاری واقعا دشوار و سخت است و روح و روان شخص را با خودش درگیر می‌کند و بلاتکلیفی در هر بحثی تحملش دشوار است. مادران مفقودالاثر در برزخ شهید شدن و یا زنده بودن فرزندانشان روزهای پر التهابی را سپری نمودند.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.